וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "האיגוד מקבל שירותי סטטיסטיקה באופן בלתי חוקי"

26.9.2012 / 20:48

חבר נשיאות האיגוד סבור כי לא בוצע מכרז. בתגובה החליט קופל להקפיא את ההליך, וטען: "לא עודכנתי בפרטי המכרז"

הבלגן והמתיחות באיגוד הכדורסל נמשכים. אחרי המכתב החריף ששלח צביקה שרף לפני מספר ימים, חבר נשיאות איגוד הכדורסל פנה למנכ"ל האיגוד, יעקב בן שושן, וטען כי ההתקשרות עם החברה שמספקת שירותי סטטיסטיקה לאיגוד נעשתה לכאורה באופן שאינו חוקי וללא מכרז.

בעקבות פנייתו של שרף, החליט ממש לפני כניסת צום יום הכיפורים יושב ראש האיגוד, אבנר קופל, להקפיא את כל מהלך ההתקשרות בעניין עם אותה חברה. בהחלטתו ציין קופל: "הואיל ולצערי לא עודכנתי בפרטי המכרז, הן בתוכנו והן במועדי הפרסום שטרם פרסומו (הנושא נודע לי באמצעות חילופי המיילים), הוריתי למנכ"ל להקפיא את הנושא הזה עד לקבלת כל החומר והמידע. במידה והייתה לכאורה התנהלות שאינה תקינה, היא תתוקן לאלתר ובדיעבד".

תשובתו של קופל הגיעה לאחר ששרף כאמור שלח מייל לחברי איגוד הכדורסל, ובו כתב כי "בימים האחרונים התקיים מכרז לשירותי סטטיסטיקה לאיגוד הכדורסל", והוסיף כי "ההתנהלות בנושא הייתה בלשון המעטה בלתי תקינה". עוד קודם לכן, התכתב שרף עם בן שושן, והבטיח דברים תקיפים יותר: "התירוצים וההסברים שכתבת במכתבך זה לא מקובלים עליי, וגם הייעוץ המשפטי לא עושה עלי רושם, כפי שאמרתי לך בעל פה כי גם עם יעוץ משפטי אי אפשר לוותר על הליכי מכרז ראויים. המילה יעוץ משפטי היא לא כסת"ח. על כל דבר, גם באם יש רק שתי חברות בארץ, צריך לפרסם ולקיים מכרז ראוי כי ההתקשרות היא לשנתיים ומבלי לדעת את התעריף שסוכם. זה מצטבר לסכום גבוה מאוד. גם ההסבר כי יש למהר וכי יש טורניר פתיחת עונה הוא קלוש כי אפשר היה לקבל לטורניר זה שירותים חד פעמיים".

עוד ציין שרף באותו מכתב כי "כל המסמך של חוקי המכרז שישנו בידי נשאר ריק. לא מילאו בו כמה שנות נסיון נדרשות, עד מתי נדרש מענה למכרז ולא פורסמו תאריכים. המכרז פורסם ביום חמישי ה-20 לחודש, שבוע לאחר מינוי ועדת המכרזים. האם סביר והגיוני שהצדדים שקיבלו ביום חמישי ה-20 לחודש את המכרז הגישו כבר ביום ראשון בבוקר את ההצעה, וכבר באותו יום התקבלה ההצעה באופן כל כך מהר ויעיל? מה הקריטריונים לזכייה, האם רק מחיר או ניסיון ברור להכניס ספק מסוים לעבודה, ואין לי שום קשר או משהו נגד מישהו מהצדדים.

"נדמה כי יש לכם בעיה עם ועדות של חברי הנהלה", המשיך שרף. "חברי ההנהלה הם משא על גבכם והם מפריעים לכם. הייתם רוצים לעבוד ללא ההפרעה של כל חברי הוודות שחברי ההנהלה והועדות ייעלמו. זו האידאולוגיה שלכם, והיא מובאת לכאן בצורה בוטה ומתמשכת".

מאיגוד הכדורסל סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully