וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם בורג: "הגיע הזמן לאוורר את חדרי האיגוד"

25.9.2012 / 12:08

יו"ר הכנסת לשעבר וחברו של צביקה שרף לסיעת עוז, הגיב למכתב ששלח האחרון לאיגוד ושתוכנו נחשף בוואלה! ספורט

הפירסום הבלעדי בוואלה! ספורט של המכתב ששלח צביקה שרף למנכ"ל איגוד הכדורסל מעורר הדים רבים ותגובות מקיר לקיר. אחד האנשים שהגיבו למכתבו של שרף הוא אברהם בורג, מי שתמך בשרף לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל וחבר אליו בסיעת עוז.

בורג, שלח היום (שלישי) מכתב אל צביקה שרף ואל מספר חברים באיגוד הכדורסל , בו כתב בין היתר: "אני לא מבין עד הסוף (או ליתר דיוק עד ההתחלה) את הניואנסים של התכתובת. אבל דבר אחד ברור לי: בתוך החדר הסגור של האיגוד כלום לא יזוז לאף מקום. הגיע הזמן לאוורר את החדר,לפתוח את החלונות ולהכניס קצת עזרה שתעזור לנו בניקיון הבית והדברת המזיקים".

עוד תהה בורג: "האם ניתן לנסח את העמדה שלנו בצורה יותר נקיה (בלי המימדים האישיים) ולפנות לרשם העמותות? גם מבקר המדינה פנוי להובלה. ויש מספיק חברי כנסת שישמחו להציף את זה בועדת ביקורת של הכנסת. ויש לפחות עוד חמש אופציות נוקבות לא פחות". לבסוף הציע בורג: "ייתכן אפילו שנבחרי הציבור שלנו צריכים לרדת קצת מתחת לקו האופק ולתת לאנשי המקצוע (עורכי דין, רואי חשבון, יחסי ציבור וכו) להניע את המהלכים".

תגובת האיגוד החריפה לדברים הייתה: "מוזר כי מי שניצל כספי ציבור למטרותיו האישיות וכמי שהביא לסגירת מפעל רב מוניטין ופיטורי מאות עובדים, ראוי כי יפשפש במעשיו טרם כתיבת הצעות לניהול גופים ציבוריים אחרים. צר לנו כי דמויות מסוג אלו מנצלות כל הזדמנות כדי לנסות ולהשיג עוד שורה באתר כזה או אחר".

צביקה שרף: "השמפניה באיגוד נשפכת כמו מים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully