וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקיו: אזרנקה ושראפובה ברבע הגמר

המדורגת 1 בעולם ניצחה בקלות 4:6, 2:6 את רוברטה וינצ'י, הרוסיה עבדה קצת יותר קשה מול ספארובה עם 2:6, 6:7

טורניר טוקיו היוקרתי הגיע היום (רביעי) לשלביו המכריעים עם משחקי שמינית הגמר. במוקד עמד משחקה של המדורגת 1 בעולם, ויקטוריה אזרנקה, שהבטיחה את מקומה ברבע הגמר אחרי שפגשה את רוברטה וינצ'י האיטלקיה (16 בעולם), וניצחה אותה 4:6, 2:6. זה היה המפגש השלישי בין השתיים, כשבכולם ידה של הבלארוסית הייתה על העליונה. בשלב הבא תמתין לאזרנקה אנג'ליק קרבר הגרמניה, שהביסה ללא קרב את אורסולה רדוואנסקה הפולניה 1:6, 1:6.

כמו לאזרנקה, גם למריה שראפובה לא היה ממש קל במהלך היום הזה. הרוסיה שמדורגת 2 בטורניר התעמתה עם לוסי ספארובה, ואחרי 2:6 במערכה הראשונה, היא נקלעה לשובר שוויון שבו הצ'כית נכנעה 7:5. שראפובה תפגוש בשלב הבא יריבה קשה הרבה יותר, סמנתה סטוסור, שגברה 4:6, 5:7 על דומיניקה ציבולקובה הסלובקית.

אגניישקה רדוואנסקה גם היא ברבע הגמר. הפולניה המצוינת פגשה את ג'יימי האמפטון האמריקאית (91 בעולם) שהעפילה דרך המוקדמות, וניצחה אותה 4:6, 3:6. רדוואנסקה תשחק בשלב הבא נגד קרוליין ווזניאקי, שסיפקה את המותחן של היום מול נה לי. הסינית ניצחה 4:6 במערכה הראשונה, הדנית השוותה ל-1:1 אחרי 3:6 במערכה השנייה, ובמערכה השלישית המדורגת 1 בעולם לשעבר ניצחה 4:6 והתקדמה לשלב הבא.

שרה אראני שלחה הביתה את מריון ברטולי אחרי עוד משחק מותח. האיטלקיה אמנם הפסידה 6:3 את המערכה הראשונה, אבל תיקנה בשתיים הבאות עם 2:6, 2:6, ובשלב הבא היא תשחק נגד נדיה פטרובה, שגברה 6:7, 7:6, 4:6 על פטרה מרטיץ' הקרואטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully