וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בירם כיאל חזר למגרשים

קשר סלטיק החלים מפציעה בקרסול שהשביתה אותו למעלה מחודש ובישל בגביע הליגה. מליקסון החמיץ פנדל בגביע הפולני

בשורות טובות לאלי גוטמן: קשר הנבחרת, בירם כיאל, החלים לחלוטין מהפציעה בקרסול וחזר למגרשים לאחר חמישה שבועות של היעדרות. כיאל פתח בהרכב סלטיק במשחק גביע הליגה מול ריית' רוברס ואף בישל את השער הרביעי בניצחון הקל 1:4. כיאל ימריא עם הקבוצה למשחק ליגת האלופות מול ספרטק מוסקבה בשבוע הבא והוא אמור לעמוד לרשותו של גוטמן לקראת צמד המשחקים מול לוקסמבורג ב-12 וב-16 באוקטובר לאחר שהחמיץ את פתיחת הקמפיין.

כיאל פתח בהרכב של לנון במשחק במסגרת הסיבוב השלישי בגביע הליגה וראה את חברו גארי הור מרשית ארבע פעמים. השער הרביעי בדקה ה-60 הגיע לאחר ניסיון לא מספיק של כיאל לעבר השער, שהופר המשיך פנימה. דקה לאחר מכן הוחלף כיאל על ידי ג'ו לדלי שגם הוא מחלים מפציעה. אגב, ההופעה של כיאל הייתה החמישית שלו בסך הכל העונה בכל המסגרות.

* במשחק במסגרת הגביע הפולני שהתקיים לפני כניסת יום הכיפורים, גברה ויסלה קרקוב 0:1 בחוץ על ורטה פוזנן. מאור מליקסון פתח בהרכב ובדקה ה-56 החמיץ פנדל, אך למזלו היה צבטאן גנקוב שהגיע ראשון לכדור החוזר וכבש את שער הניצחון שהעלה את ויסלה לרבע הגמר.

* רובין קאזאן, מחזיקת הגביע הרוסי, נפרדה מהתואר לאחר הפסד 2:1 לאניסיי. ביברס נאתכו לא שיחק.

* רמי גרשון, מאור בוזגלו ודודו ביטון הצמים החמיצו את משחק הגביע הבלגי בו גברה סטנדרד ליאז' 2:3 על מוסקרון לאחר הארכה. עדן בן בסט לא נכלל בסגל ברסט למשחק גביע הליגה מול ניס (4:2) בשל יום הכיפורים ומאותה סיבה החמיץ בן שהר את משחק הליגה של הרטה ברלין מול דינמו דרזדן (0:1). גם דן מורי קיבל שחרור ממשחק הגביע של ויטסה שהביסה בחוץ 0:3 את חמרט.

* ביום רביעי הושלמו המשחקים במסגרת הגביע הבלגי כשכל הישראלים לא נכללו בסגל בשל הסמיכות ליום כיפור. גנט הביסה 0:8 את בוכולט מהליגה השלישית. קלאב ברוז' עלתה גם היא לשמינית הגמר אחרי 0:3 על וולובה זבנטם מהליגה השלישית. גנק טיילה עם 0:6 בחוץ על אוניון מהליגה השלישית. בוורן גברה בחוץ 1:3 על פ.צ בריסל מליגת המשנה לאחר ההארכה ואילו שרלרואה גברה בחוץ 2:4 על דיינצה מהליגה השלישית. בירסחוט הודחה לאחר הפסד 4:2 בפנדלים מול סנט טרוידן אחרי 1:1 תום 120 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully