וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "זו לא בושה לחלץ נקודה מול פיורנטינה"

שוער יובנטוס הסתפק בתיקו המאופס בפירנצה. קאררה: "זו הייתה הפגנת כוח לשמור על שער נקי". מונטלה: "הגיע לנו לנצח"

יובנטוס איבדה אמש (שלישי) את מאזנה המושלם בסריה A העונה כשפתחה את המחזור החמישי עם 0:0 בחוץ מול פיורנטינה. הגברת הזקנה אומנם איבדה את רצף הניצחונות אך האריכה את רצף המשחקים ללא הפסד שלה בליגה ל-44, ומאסימו קאררה, עוזרו של אנטוניו קונטה המושעה, נשמע מרוצה בסיום.

"מגיע לפיורנטינה הרבה קרדיט", אמר קאררה. "הם רצו לאורך 90 הדקות, שיחקו היטב ומנעו מאיתנו לעשות את מה שרצינו. ידענו שהם ירצו לתת הופעה גדולה, וזו הייתה הפגנת כוח מצידנו לעצור אותם ולשמור על שער נקי".

גם ג'יג'י בופון הסתפק בנקודה בפירנצה: "היינו עייפים, בדיוק כמו היריבה שלנו ששיחקה גם היא ביום שבת. אפשר לראות שלפיורנטינה יש מאמן מצוין והם מאמינים בשיטה הטקטית שלהם. אין שום בושה בלסיים בתיקו בחוץ מול קבוצה כזו. סבלנו כדי לחלץ כאן נקודה, אבל גם הם הגיעו רק לשלושה או ארבעה מצבים מסוכנים, והעובדה ששמרנו על שער נקי מלמדת על כך שהרווחנו ביושר את הנקודה הזו".

בצד של הויולה היה המאמן וינצ'נזו מונטלה שאמר: "אני בהחלט מרוצה מהבחורים שלי. הגיע לנו לנצח אם היינו קצת יותר בעלי מחץ או אולי בעלי מזל. התייצבנו מול קבוצה נהדרת שמציגה כדורגל פתוח והתקפי, וחבל שלא ניצחנו אבל הוכחנו את היכולת ואת האופי של פיורנטינה".

לגבי השאיפות של הסגולים העונה בעקבות מסע הרכש המסקרן הקיץ אמר מונטלה: "אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזו. עוד יהיו לנו מכשולים בעתיד, וצריך לשמור על איזון כשחושבים על העונה כולה. כרגע נהנה מהערב הזה, אבל נזכור שעוד לא עשינו כלום, למרות שכמובן שיש כאן פוטנציאל גדול".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully