וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "אנחנו צריכים לעבוד על ההגנה"

מאמן מנצ'סטר סיטי התאכזב מההדחה מגביע הליגה והתעמת עם פול למברט: "נמאס לי מההתנהגות של המאמנים האלה"

מנצ'סטר סיטי איבדה אמש (שלישי) תואר ראשון העונה כשהודחה בסיבוב השלישי של גביע הליגה עם הפסד ביתי 4:2 לאסטון וילה. התכולים של רוברטו מאנצ'יני הוליכו פעמיים אבל ספגו רביעייה מפתיעה מהאורחים מברמינגהאם במשחק סוער ושוב ספגה בדקות הסיום, כמו בהפסד לריאל מדריד (3:2) ובתיקו מול ארסנל (1:1).

"הספיגות המאוחרות ושמיטות היתרון הן בעיה", הודה מאנצ'יני בסיום. "אנחנו צריכים לעבוד על ההגנה שלנו כי כרגע זה לא נראה טוב. אני מאוכזב מהתוצאה, למרות שזה היה משחק קשה כי וילה היא קבוצה טובה, בגלל שאנחנו לא שיחקנו טוב ולא היינו מהירים מספיק, וזו אשמתי כי אני המנג'ר. ברור שזה המפעל הרביעי בחשיבותו בשבילנו אבל אני מאוכזב כי זה התואר היחיד שלא זכיתי בו".

לגבי העימות שלו עם המנג'ר האורח פול למברט, שצעק עליו אחרי שהאיטלקי דרש להוציא כרטיס צהוב לג'ו בנט שביצע עבירה על גארת' בארי, אמר מאנצ'יני: "המנג'רים האלה מעייפים אותי. לא אמרתי לו כלום, כי יש מנג'רים שעדיף לשתוק מולם. בסך הכל שאלתי את השופט הרביעי אם זה לא שווה כרטיס צהוב, כי חשבתי שהשופט שכח את הכרטיסים שלו בחדר ההלבשה, והוא הסתער לעברי".

"נמאס לי מההתנהגות הזו", הוסיף מאנצ'יני, שכבר הספיק להתעמת אשתקד במהלך משחקים עם אלכס פרגוסון, דייויד מויס ומארק יוז. "הרי כשמאמנים כאלה מגיעים למקום כמו אולד טראפורד והמנג'ר השני אומר משהו לשופט הם יושבים ושותקים".

למברט מצידו ניסה להרגיע את הרוחות ואמר: "אם זה מה שהוא אמר אז זה בסדר. אני מכבד אותו כמנג'ר וכשחקן עבר, ולמעשה זה לא היה ממש עימות, זה היה כלום ואין לי בעיה איתו". על המשחק אמר למברט: "זו תוצאה ענקית בשבילנו, לא הגיע לנו לפגר פעמיים ואני שמח שחזרנו כי שיחקנו ממש טוב".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully