וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: נמניה וידיץ' ייעדר כחודשיים, סיטי הודחה מגביע הליגה

קפטן השדים האדומים שוב סובל מבעיות בברך ונותח. האלופה הפסידה בבית 4:2 לאסטון וילה ועפה, צ'לסי דרסה 0:6 את וולבס

בלם וקפטן מנצ'סטר יונייטד נמניה וידיץ' ייעדר כחודשיים. כך הודיעו אמש (שלישי) השדים האדומים. הבלם הסרבי בן ה-30 סובל מפציעה בברכו ונאלץ לעבור ניתוח. כזכור, וידיץ' סבל מפציעה באותו המקום בדיוק בדצמבר 2011, שהשביתה אותו עד תום העונה שעברה. מאז החזרה שלו מול אברטון במחזור הראשון העונה, רשם וידיץ' חמש הופעות, אבל נותר מחוץ לסגל ב-1:2 על ליברפול ביום ראשון האחרון לאחר שהתלונן על כאבים בברכו.

בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "נמניה וידיץ' עבר ניתוח במיניסקוס של ברך רגל ימין שלו וייעדר בסביבות שמונה שבועות. סר אלכס פרגוסון, נתן לווידיץ' מנוחה במשחק הליגה האחרון, לאחר שהוא התלונן על כאבים בברכו. הבלם עבר ניתוח השבוע וייעדר כשמונה שבועות". חשוב לציין שאלכס פרגוסון נאלץ להסתדר כבר עכשיו ללא פיל ג'ונס וכריס סמולינג שפצועים ועדיין לא שיחקו השנה. כרגע, ריו פרדיננד וג'וני אוואנס הם הבלמים היחידים בסגל של סגנית האלופה. גם מייקל קאריק שובץ מדי פעם כבלם, כולל בשני משחקי ליגה העונה, כשגם סקוט ווטון בן ה-20 הוא בלם, שעשוי לערוך בקרוב בכורה בקבוצה הבוגרת.

גביע הליגה: שער בכורה למוזס בצ'לסי

קבוצות פרמיירליג רבות נכנסו בשלישי בערב למעגל המשחקים בגביע הליגה, במסגרת הסיבוב השלישי. מנצ'סטר סיטי, ששיחקה רק ביום ראשון מול ארסנל בליגה, סיימה את דרכה במפעל לאחר שהפסידה 4:2 בבית לאסטון וילה ב-120 דקות. על אף הסמיכות למשחק הליגה האחרון, בסיטי שיחקו מספר שחקנים בכירים כמו ג'וליאן לסקוט, אלכסנדר קולארוב, קולו טורה, גארת' בארי, ג'יימס מילנר, קרלוס טבס, מריו באלוטלי ואדין דז'קו, אבל הם לא יכלו לקבוצה של פול למברט, שנהנתה משער עצמי של בארי, צמד של גבריאל אגבונלהור ושער של שארל נ'זוגביה. באלוטלי וקולארוב כבשו לסיטיזנס.

צ'לסי הצליחה לדרוס בקלות 0:6 את וולבס, שירדה אשתקד לליגת המשנה. גארי קייהיל, ריאן ברטרנד, חואן מאטה, אוריאול רומאו, פרננדו טורס ו-ויקטור מוזס (שער בכורה) כבשו לזכות הבלוז. הפתעה נוספת הגיעה באלנד רואד של לידס יונייטד, שהצליחה לנצח 1:2 את אברטון החזקה בזכות שערים של איידאן וויט ורודולף אוסטין. סילבן דיסטן כבש לזכות הקבוצה של דייויס מויס. סוונסי סיטי, ללא איתי שכטר שלא שיחק בשל יום כיפור, ניצחה 2:3 את קרואלי טאון. ווסטהאם, ללא יוסי בניון, הובסה 4:1 על ידי וויגאן באפטון פארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully