וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: המילאנזיות התאוששו, נאפולי נצמדה לפסגה

0:2 למילאן על קליארי ולאינטר על קייבו. שלושער לקבאני ב-0:3 של הפרטנופי על לאציו, קלוזה ביקש מהשופט לפסול שער שלו

המחזור החמישי בסרייה A, מחזור אמצע השבוע, שיצא לדרך עם 0:0 בין פיורנטינה ליובנטוס, נמשך ברביעי ובמוקד, הצגה גדולה של אדיסון קבאני סידרה לנאפולי 0:3 ענק על לאציו. הפרטנופי נצמדו ליובנטוס בפסגה עם 13 נקודות מ-15 אפשריות. המילאנזיות התאוששו לאחר ההפסדים במחזור הקודם. מילאן גברה בסן סירו 0:2 על קליארי ואילו אינטר ניצחה באותה תוצאה בחוץ את קייבו. רומא ממשיכה לאכזב וסיימה רק ב-1:1 ביתי מול סמפדוריה, פרנצ'סקו טוטי כבש ועלה למקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים בליגה. ערן זהבי הפצוע עדיין לא נכלל בסגל ופאלרמו שלו ממשיכה לשקוע אחרי הפסד 1:0 לפסקארה.

מילאן - קליארי 0:2

הרוסונרי ומסמיליאנו אלגרי יכולים לנשום לרווחה. אחרי שלושה הפסדים מארבעת משחקי הליגה הראשונים, מילאן חגגה ניצחון בסן סירו על היריבה לה לא הפסידה 14 שנה ברציפות. המאמן, שקיבל גיבוי מלא למרות התוצאות הרעות, יזכה לעוד כמה ימי חסד בתקווה שהקבוצה שלו תעלה סופסוף על דרך המלך. סטפן על שעראווי כבש את השער הראשון בדקה ה-15 לאחר בישול נהדר של ריקרדו מונטוליבו ושמונה דקות לסיום קיבל מסירה נהדרת ממאסימו אמברוסיני וגלגל פנימה את השני שלו. האורחת מסרדיניה, שעדיין ללא ניצחון העונה, סיימה את המשחק ב-10 שחקנים בשל הרחקתו של דניאלה קונטי (66) שספג שני צהובים תוך שתי דקות.

קייבו - אינטר 2:0

הנדנדה של הנראזורי נמשכת עם ניצחון חוץ שלישי העונה, לצד שני הפסדי הבית. שלוש הנקודות אולי ייתנו קצת אוויר למאמן אנדראה סטרמאצ'וני, ששוב נהנה לשחק מחוץ לסן סירו. האורוגוואי אלברו פריירה כבש את שער הבכורה שלו במדי אינטר כשדחק מקרוב בדקה ה-43 לרשת של סטפנו סורנטינו. אנטוניו קסאנו עלה מהספסל בשלב מוקדם במקומו של ווסלי סניידר שנפצע ובדקה ה-74 הוא סגר עניין עם השני אחרי בישול של מחליף נוסף, וולטר גרגאנו. אינטר, שמעפילה למקום הרביעי על חשבונה של לאציו, גורפת שלוש נקודות סופר חשובות ומסדרת לחמורים המעופפים הפסד רביעי ברציפות.

נאפולי - לאציו 0:3

הפרטנופי נצמדו ליובנטוס בראש הטבלה עם ניצחון נהדר במשחק הצמרת, אבל סיפור המשחק שייך דווקא למירוסלב קלוזה מלאציו. החלוץ הגרמני הוותיק כבש שער בידו בפתיחה, השופט כבר אישר, אבל קלוזה הודה בפניו כי הבקיע עם היד והשער נפסל. לאחר מכן השתלט אדיסון קבאני על המשחק. בדקה ה-19 הוא בעט מחוץ לרחבה כדור שפגע במיקאל סיאני, הטעה את פדריקו מרקטי וחדר פנימה. כעבור 12 דקות הוא השתלט על כדור ארוך ומפינת הרחבה שלח כדור שחלף בין ידיו של מרקטי וחדר פנימה. אקורד הסיום הגיע בדקה ה-64 כשקבאני השלים שלושער נהדר. הפסד שני ברציפות ללאציו שמאבדת מומנטום אחרי פתיחה נהדרת.

רומא - סמפדוריה 1:1

אחרי שנעצרה במחזור הרביעי, העולה החדשה התאוששה עם נקודה חשובה באולימפיקו שהושגה ב-10 שחקנים. הג'אלורוסי עלו ליתרון משער של הקפטן הוותיק פרנצ'סקו טוטי שכבש מתוך הרחבה לאחר ניסיון לא מוצלח של אלסנדרו פלורנצי. השער של טוטי העלה אותו למקום השלישי בכובשי כל הזמנים בסרייה A, עם 216 שערים, לצד חוסה אלטפיני וג'וזפה מאצה. היעד הבא של טוטי הוא השבדי גונאר נורדהל, ששיחק בשנות ה-50 וכבש 225 שערים. במקום הראשון נמצא סילביו פיולה, שכבש 274 שערים בין 1929 ל-1954.

עם פתיחת המחצית השנייה הורחק אנצו מארסקה האורח, אבל סמפ הצליחה להשיג את השוויון בדקה ה-62 מרגלו של ג'אני מונארי ושמרה על הנקודה החשובה עד הסיום כאשר עמוק בוך תוספת הזמן שוערה סרחיו רומרו רשם הצלת ענק מנגיחה של פדריקו בלצארטי. רומא, שנהנתה מניצחון טכני על קליארי, עדיין רחוקה מלהרשים.

במשחקים נוספים:

פסקארה - פאלרמו 0:1
לפסקארה: ולדימיר וייס (86)

קטאניה - אטאלנטה 1:2
לקטאניה: ניקולאס ספולי (52), פאבלו באריינטוס (65). לאטאלנטה: מקסי מוראלס (50)

גנואה - פארמה 1:1
לגנואה: מרקו בוריילו (88 בפנדל). לפארמה: אלסנדרו לוקארלי (27)

טורינו - אודינזה 0:0

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully