וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: טיילר סמית' עשוי לעזוב

22.9.2012 / 10:50

הפורוורד, שהוחתם רק הקיץ באולם הפחים, עשוי לעזוב כשבקבוצה שוקלים להביא מחליף שיוכל לשחק בעמדות 3 ו-4

הפועל חולון עשויה לשחרר בימים הקרובים את הפורוורד טיילר סמית', שחתם בשורותיה במהלך הקיץ הנוכחי. הצוות המקצועי של חולון בוחן מחליף לסמית', שלא הרשים במיוחד במהלך משחקי האימון, למרות שרשם 15 נקודות בניצחון על אשדוד בערב החג. הדרישה היא לשחקן שמסוגל לשחק בעמדות 3 ו-4, כך שישתלב עם שני הזרים הגבוהים האחרים של חולון בחמישייה, לורנס היל ופרנק האסל.

סמית' (26, 2.01) החל את לימודיו באוניברסיטת איווה בשנת 2006, אך אחרי שנה אחת בלבד עבר לטנסי, הצטיין בשנתיים הראשונות שלו, הגיע בעונת 2007/8 לסיבוב השלישי של טורניר המכללות, ובעונה לאחר מכן רשם 17.4 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בממוצע למשחק.

בעונה לאחר מכן הפתיע סמית', כשעם הדחת טנסי חתם בשורות בורנובה הטורקית, ושיחק בקבוצה גם בעונת 2010/11 ורשם 15.4 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בממוצע. לקראת סיום העונה עבר השחקן פציעה לא פשוטה, שגרמה לו לירידה ברמת המשחק. בעונה שעברה שיחק סמית' בשורות ביירות' הגרמנית וממש לא הרשים עם ממוצעים שכללו 6.3 נקודות, 6.1 ריבאונים ו-2.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

עד כה מונה הסגל של דן שמיר את הזרים ג'רום דייסון, לורנס היל ופרנק האסל, את המתאזרח זאק רוזן והישראלים אופיר פרחי, אליאב מושיאשוילי, אלכס צ'רנוביץ', שלומי הרוש, אורי זוהר ושון דניאל שישמש העונה כקפטן הקבוצה. חולון תפתח את הופעותיה בגביע ווינר ביום שלישי הבא מול הפועל ירושלים.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully