וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תציע לצ'אבי חוזה עד סוף הקריירה

סוכנו של השחקן טוען כי הקבוצה פנתה אליו במטרה להבטיח שהקשר יפרוש בקבוצה. אינייסטה ופויול יהיו כשירים לקלאסיקו

צ'אבי הרננדס, הקשר הוותיק בן ה-32 של ברצלונה יסיים קרוב לוודאי את הקריירה שלו בקבוצה בה גדל. סוכנו של השחקן, איבן קורטייחה התראיין לתחנת רדיו ספרדית וטען כי "ברצלונה הודיעה לו כי היא מעוניינת לשבת עם השחקן ולהציע לו הארכת חוזה שתבטיח לו את סיום הקריירה במועדון".

חוזהו הנוכחי של הקשר בן ה-32 מסתיים ביוני 2014 ובברצלונה לא רוצים לחכות עד לסיום העונה כדי לשבת עם השחקן. "תמיד הגענו להסכמה עם ברצלונה ואף פעם לא היו לנו בעיות. הדבר הכי חשוב בשביל צ'אבי הוא לדעת שהמועדון עדיין בונה עליו". כך הוסיף סוכנו של הקשר. מי שעוד מפרגן לשחקן הוא חברו לקבוצה, סרחיו בוסקטס, שאמר: "הוא שחקן חשוב ביותר, עם היסטוריה יוצאת דופן בקבוצה. הוא מהווה דוגמא בתוך ומחוץ למגרש. זו גאווה שהוא יוכל לפרוש כאן".

צ'אבי רשם מעל 600 הופעות בברצלונה ואת הופעת הבכורה שלו הוא רשם אי אפ באוגוטס 1998. הקשר כבש גם את השער החשוב מול גרנאדה בדקה ה-87 בניצחון האחרון של הקבוצה, 0:2.

אינייסטה ופויול יהיו כשירים לקלאסיקו

אחרי הניצחון במחזור האחרון 0:2 על גרנאדה, ברצלונה, מתכוננת לסידרת משחקים קשים מאוד שמצפה לה בשבועיים הקרובים והבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של אנדרס אינייסטה. הקשר שנפצע ב-11 בספטמבר במשחקה של נבחרת ספרד מול גיאורגיה החלים כמעט לחלוטין מהפציעה שלו והוא יחזור בימים הקרובים לפעילות מלאה. שחקן השנה באירופה נמצא בספק למשחק בסוף השבוע מול סביליה, אך צפוי לחזור לסגל למשחק ליגת האלופות מול בנפיקה בשבוע הבא וחשוב מכך, הוא יהיה כשיר למשחק הסופר קלאסיקו הראשון מול ריאל מדריד ב-7 באוקטובר.

שחקן נוסף שעשוי להיות כשיר לקלאסיקו מול ריאל הוא הבלם והקפטן קרלס פויול. פויול, נפצע בבירכו השמאלית במהלך משחק הליגה מול חטאפה ב-15 בספטמבר והאיבחון הראשוני סבר שהוא ייאלץ להעדר כחודש לפחות. אולם, השחקן הוותיק כבר הצליח להפתיע את הצוות הרפואי ואף כבש שער במהלך אימון הקבוצה אתמול (שני).

יש גם סיכוי שהבלם יוכל להיות כשיר למשחק הקשה של סגנית האלופה בסוף השבוע מול סביליה, אך טיטו וילאנובה מעדיף לשמור עליו למשחק החשוב מכולם - הסופר קלאסיקו מול ריאל. ברצלונה פתחה את העונה בספרד בצורה מצויינת ואחרי חמישה מחזורים היא הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם. עם חזרתם של פויול ואינייסטה, וילאנובה בהחלט יכול להיות רגוע יותר לקראת המשך העונה הקשה שמצפה לקבוצה.



כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully