וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאו וולקוט: "מקווה להמשיך לשחק בארסנל"

חלוץ התותחנים התייחס לשמועות לפיהן יעזוב בתום חוזהו בקיץ: "מעולם לא אמרתי דבר כזה. אני מאמין שנמצא פתרון"

ספורט 2

תיאו וולקוט בכל זאת יישאר בארסנל? הערב (שני) ואחרי הרבה שמועות שדיברו על כך שהחלוץ יעזוב את התותחנים בתום העונה ויצטרף לרובין ואן פרסי, ססק פברגאס, סמיר נאסרי, אלכס סונג, גאל קלישי ושחקנים רבים שעזבו את הקבוצה בשנים האחרונות, הביע וולקוט סוג של נכונות להישאר בצפון לונדון. כזכור, חוזהו של שחקן נבחרת אנגליה צפוי להסתיים בסוף העונה, כשכלי התקשורת באנגליה טוענים כי וולקוט דורש סכום גבוה יותר ממה שהוא מקבל כעת.

"מעולם לא אמרתי שאני רוצה לעזוב", אמר וולקוט הערב, "תמיד אמרתי שאני רוצה להיות שחקן ארסנל. מעולם לא הושפעתי מכסף, השיקולים שלי מעולם לא נגעו לכסף. אני לא סוג כזה של בנאדם בכלל. זה הכל החלטה של כדורגל מבחינתי. אם זה היה רק לגבי כסף, הייתי עוזב כבר בקיץ. אני מקווה שנוכל למצוא פתרון, אנחנו רק מחכים כעת שהמועדון יחזור אלינו ונראה איך מתקדמים משם. אני מקווה שאוכל להמשיך להיות שחקן ארסנל".

וולקוט התייחס גם לסוגיית התפקוד שלו במגרש ואמר שהוא מעדיף לשחק כחלוץ מרכזי מאשר באחד האגפים כפי שארסן ונגר תמיד מעדיף לשבץ אותו, ודיבר על תחילת העונה של ארסנל. "היו לנו שני משחקי חוץ מצוינים נגד שתי קבוצות חזקות מאוד (0:2 מול ליברפול ו-1:1 מול מנצ'סטר סיטי). אני חושב שיכולנו לנצח גם את מנצ'סטר סיטי, אבל ניקח גם את זה. אנחנו רק נלך ונשתפר".

בנוסף, וולקוט התייחס גם לפרישתו של ג'ון טרי מנבחרת אנגליה ואמר: "כמובן שזה עצוב לראות, אבל חייבים לכבד את ההחלטה שלו. באופן אישי, הוא היה נהדר איתי. כשהצטרפתי לנבחרת, הוא דאג לי, הניח את ידו על הכתף שלי ותמך בי. הוא מנהיג נהדר וקפטן נהדר. זה היה כבוד עצום ופריבילגיה לשחק איתו והוא יחסר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully