וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ראשון לציון עלתה לפסגה

הכתומים הביסו 1:4 את כפר סבא האומללה שנותרה ללא נקודה. 1:2 לנצרת עילית על אום אל פאחם. ניצחון בכורה להרצליה

המחזור הרביעי בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) וסידר מוליכה חדשה. הפועל ראשון לציון הביסה 1:4 את הפועל כפר סבא וחלפה על פני מכבי פתח תקוה בזכות הפרש שערים עודף. גם הפועל נצרת עילית לוהטת עם 1:2 בחוץ על מכבי אום אל פאחם. עוד לפני כן, מכבי הרצליה השיגה ניצחון בכורה עם 0:3 על בית"ר תל אביב רמלה.

שחקני הפועל ראשון לציון. מגד גוזני
פתיחה מצוינת של העונה. שחקני ראשון חוגגים הערב/מגד גוזני

הפועל ראשון לציון - הפועל כפר סבא 1:4

פתיחת העונה המצוינת של הכתומים נמשכת ובתום המחזור הרביעי, הקבוצה של אייל לחמן מוצאת עצמה בפסגה. מנגד, הירוקים של אסי דומב עדיין ללא נקודה ובמקום האחרון. אחרי מחצית מאופסת, הסכר נפרץ. בדקה ה-53 הוכשל רז כהן, ששיחק אשתקד בכפר סבא, ברחבה וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה. תשע דקות עברו וליאור ברטקובסקי הכפיל. עומר אצילי הצעיר קבע 0:3 בדקה ה-67, לפני שבן אז'ובל התכבד בשער הליגה הראשון של כפר סבא העונה כעבור שבע דקות. אלא שהמילה האחרונה הייתה שייכת לליאור אסולין שחתם בפנדל בדקה ה-82 ואילו האורחים סיימו את המשחק ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של גיא גרוס.

מכבי אום אל פאחם - הפועל נצרת עילית 2:1

האורחת של דני גולן נראית נהדר והתקדמה למקום השלישי, בעוד באום אל פאחם הנדנדה נמשכת ושוב מגיע הפסד בית אחרי ניצחון חוץ. יהודה זנו כבש את השער הראשון אחרי 10 דקות ורן רול סגר עניין בדקה ה-65. שער רביעי העונה לרול שנצמד למאור עידה מהכח עמידר רמת גן בראש טבלת מבקיעי הלאומית. אחמד אבו נהיה רק צימק דקה לסיום.

מכבי הרצליה - בית"ר תל אביב רמלה 0:3

יש מקומות בהם הרכש של הרגע האחרון מניב רווח מיידי. עם מאזן של שתי נקודות בלבד בשלושת מחזורי הפתיחה, אירחה מכבי הרצליה את בית"ר תל אביב רמלה ופרקה עליה לא מעט תסכול. הקבוצה של עופר טלקר כבשה רק שני שערים בכל משחקי הליגה וגביע הטוטו שקיימה, אבל הפעם חגגה ניצחון בכורה על חשבון האורחים שנותרו עם נקודה בלבד. גיא עובדיה פתח את מסכת השערים בדקה ה-35, ולאחר ההפסקה הגיע תורם של לירון דיאמנט (65) ושי רביבו (88) שהצטרפו להרצליה ביום חמישי ומצאו את הרשת בהופעת הבכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully