וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: דארל ריוויס גמר את העונה

24.9.2012 / 18:45

מכה לניו יורק ג'טס. מגן הפינה המצוין סובל מקרע ברצועה הצולבת ויחמיץ 6-9 חודשים. רקס ריאן: "אנחנו לא בפאניקה"

ניו יורק ג'טס התחילו את העונה בצורה לא רעה, עם שני ניצחונות מול הפסד בודד, מה שמציב אותם בשוויון עם בפאלו בפסגת ה-AFC מזרח, נכון לסיום המחזור השלישי. אלא שהחבורה הירוקה מהתפוח הגדול, שמקווה לחזור לפלייאוף וגם להגיע סוף כל סוף לאיזה סופרבול אם אפשר, קיבלה הערב (שני) את הבשורות עליהן חששה עוד מהמשחק אמש, בו ניצחו הג'טס 20:23 בהארכה את מיאמי.

דארל ריוויס, מגן הפינה הכוכב של ניו יורק ומי שלדעת רבים הוא שחקן ההגנה הטוב בליגה, גמר את העונה בגין קרע ברצועה הצולבת של ברך שמאל, אותו ספג במהלך המשחק מול הדולפינס. מי ש הודיע את הבשורה המאכזבת עבור אוהדי הסילונים ואוהדי הפוטבול בכלל היה מאמן הג'טס רקס ריאן. השחקן ייאלץ לעבור ניתוח בעוד כשבועיים-שלושה ולאחריו הוא יושבת בין שישה לתשעה חודשים.

"זה מאכזב", אמר ריאן, "הבחור הזה רוצה לנצח. הוא שחקן גדול באופן אישי וחבר נהדר לקבוצה. לכן הוא היה נרגש כל כך לקראת העונה הנוכחית". מי שיחליף את ריוויס וישחק לצד אנטוניו קרומארטי כמגן פינה, יהיה קייל ווילסון הצעיר, שנבחר בסיבוב הראשון של דראפט 2010. "אנחנו לא בפאניקה", הוסיף ריאן, "יש לנו מספיק כלים על מנת לעשות את העבודה. נמצא דרך לעשות את זה".

ריוויס עבר בדיקת MRI הבוקר והחששות, שהחלו מיד לאחר פציעתו במהלך הרבע השלישי מול מיאמי, התאמתו. ריוויס נפצע במהלך ניסיון תיקול שלו על הרץ של הדולפינס דניאל תומאס ומבלי שאף אחד נגע בו.

עבור הג'טס מדובר בבשורה קשה מאוד. מאז הגיע אליהם ריוויס בן ה-27, לפני תחילת עונת 2007, הבחירה מספר 14 בדראפט קיבע את מעמדו כאחד מסלעי ההגנה של הקבוצה והיה שותף לשתי ההעפלות לגמר ה-AFC. המונח "ריוויס איילנד" נולד כביטוי ליכולות של השחקן, שהותיר בודד את התופס עליו שמר, שכן קוורטרבקים רבים בחרו שלא למסור לכיוונו מחשש לתוצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully