וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אזולאי: "לפעמים כשמתחילים בלי ציפיות, אז מצליחים"

המאמן חזר לקדנציה שלישית באשקלון ומבהיר: "למרות ההתארגנות המאוחרת, נהיה טובים". וקנין: "שמח שיש קבוצה"

עם מאמן חדש וסגל שונה כמעט לגמרי, ואחרי ששרדה את כל הבעיות ונשארה בליגת העל, אליצור אשקלון פותחת את עונת 2012/13 במסיבת עיתונאים. עדי אזולאי חזר לקדנציה שלישית כמאמן הקבוצה, וכבר החתים את הזרים מרקוס מור, מרקוס דאב, טאג' גריי וג'וליאן מילס, והישראלים ליאור ליפשיץ, עודד שעשוע, רז ניסים כהן, דודו שמריז ואחיעד בוקרא.

אזולאי, שהחליף בתפקיד המאמן את אריק אלפסי: "כל פתיחת עונה היא מרגשת. אני חושב שהשנה המצב היה מורכב מאוד וסך הכל בהתחשב בתקציב הלא גדול, העמדנו קבוצה ראויה. אנחנו הקבוצה היחידה בליגה עם ארבעה זרים שמשחקים לראשונה פה. אלו זרים מנוסים ואני בטוח בהצלחה שלהם פה. צירפנו גם את עודד שעשוע וליאור ליפשיץ וסך הכל יש פה קבוצה טובה. המטרה היא להצליח, אבל ברור שהמטרות הן יותר צנועות, צריכים להביא עוד שחקן לרוטציה. ההתארגנות הייתה אומנם מאוחרת, אבל כשתתחיל העונה כולם ישכחו את זה. הספורט הוא דרך חיים ואני מאוד מקווה שעם כל המגבלות אנחנו נצליח. לפעמים דווקא שמתחילים עונה בלי ציפיות, מצליחים. ועונה שמתחילה לפעמים עם סגל חזק וציפיות גבוהות מסתיימת בכישלון".

עדי אזולאי מאמן בני השרון/הרצליה. קובי אליהו
מקווה לקדנציה שלישית מוצלחת. עדי אזולאי/קובי אליהו

דוד יפרח, נשיא הקבוצה: "התחלנו את העונה באיחור בגלל הנסיבות. זה לא מצב אידיאלי אבל אנחנו מעדיפים להתחיל עונה בליגת העל ולא בליגה השנייה. למעשה התקציב של הקבוצה הושג מתורמים וכוחות שלנו. זה מקשה עלינו מאוד להביא שחקנים ומקשה עלינו להתארגן, אבל בזכות העבודה הטובה של העמותה הצלחנו להתאושש".

"הקמנו צוות שיעזור לנו לעמוד על הרגליים. זה לא יהיה קל, אבל אני מקווה שהחלק המקצועי יעשה את שלו וגם אם לא נפתח טוב זה לא יהיה אסון. חשוב לי מאוד גם לטפח את הנוער. לא יכול להיות שבמשך ארבע שנים הנוער מתאמן ואין לנו אפילו נציג אחד בקבוצה הבוגרת. התקציב שלנו יהיה בינוני מינוס. לא יהיה תקציב מהגבוהים בליגה, אבל אפשר להסתדר איתו ואני חושב שאם נצליח להישאר בליגה, אז ההתחלה של העונה הבאה תהיה טובה יותר".

יו"ר המועדון, יעקב וקנין: "אליצור אשקלון הייתה ותמיד תהיה חלק בלתי נפרד ממני. אם היום מישהו היה אומר לי שלפני כיפור נכריז על כך שיש לנו קבוצה בליגת העל לא הייתי מאמין, אבל אני שמח מאוד שיש לנו קבוצה בליגת העל".

על הבעלים הקודם אמר: "אי אפשר לשכוח את התרומה של יוסי דהאן למועדון הזה ואני בטוח שמתי שנצטרך יוסי יבוא ויעזור לקבוצה. אני מאחל לו בריאות בתקווה שימשיך לסייע לנו. יש לנו כאן שחקנים מאוד טובים ואני מאמין שהם יעזרו לנו להישאר בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully