וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "נצטרך כוחות לעבור את השבוע הקרוב"

שחקנים בבאר שבע מתכוננים לרצף לא קל של משחקים. אלישע לוי באסיפה: "אנחנו לא פחות טובים מאלה שלא רצים לאליפות"

one

הפועל באר שבע חזרה להתאמן הבוקר (שני) לראשונה מאז ההפסד למכבי נתניה, אותה לא ניצחה בחוץ כבר כמעט 20 שנה. הבעלים אלונה ברקת לא נכחה באימון היום וצפויה להגיע לשיחה עם השחקנים ביום חמישי. שחקנים בקבוצה דיברו אתמול על סדר ארבעת המשחקים הקרובים, שכולל שני משחקים בבית מול המוליכות, מ.ס אשדוד ומכבי תל אביב ושני משחקים חוץ נגד הפועל חיפה הפצועה של ניר קלינגר והאלופה, קרית שמונה.

"במצב שלנו סדר המשחקים לא מעודד. בארבעת המשחקים הקרובים נשחק נגד שלוש הקבוצות החזקות בליגה, נצטרך הרבה כוחות כדי לעבור את החודש הקרוב", אמרו שחקנים בקבוצה. במועדון סבורים שאבירם ברוכיאן עדיין לא נמצא בכושר שיעניק לו את חולצת ההרכב. אלישע לוי מתכוון לאפשר לקשר לחזור לכושר משחק בהדרגה ונראה כי בעוד שבועיים הוא ייאבק על מקום ב-11. "הפועל באר שבע קיבלה אותי בזרועות פתוחות, והחיבוק הזה הוא מה שרציתי. אם אני אהיה בריא, אהיה הברוכיאן של פעם. הכדורגל בפולין לא התאים לי", אמר אתמול הקשר.

"זה לא משחק שאפיין אותנו מתחילת העונה, לא היה מספיק מחץ ועמידה נכונה בכל המערכים. בעטנו לשער פעם אחת, וזה גם מבעיטה חופשית. צריך לשמור על הריכוז במהלכים מסוימים במשחק, יש לנו משחק קשה ביום שני", אמר אלישע לוי לשחקנים באסיפה שקיים בעקבות ההפסד. המאמן הזכיר לשחקנים גם מה מטרות הקבוצה העונה. "אני יודע שלא ניקח אליפות, אבל אנחנו לא פחות טובים מהקבוצות בליגה שלא מתחרות על התואר הזה", הוסיף. וויליאם סוארס וקלמי סבן לא התאמנו היום בשל עומס וקיבלו מנוחה עד האימון שיתקיים מחר בבוקר.

כזכור, לאחר המשחק האחרון באיצטדיון רמת גן נשמעה ביקורת כלפי הנעת הכדור בחלק הקדמי. "שאלנו את עצמנו איך יכול להיות שלא סיכנו את השער מחצית שלמה?", ביקרו בקבוצה את הנעת הכדור בחלק הקדמי. אלישע לוי צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק הקרוב מול הקבוצה של אוסקר גרסיה. סיראז' נאסר ודיא סבע יתחרו על חולצת ההרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully