וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: "אם אהיה בריא, אחזור לברוכיאן של פעם"

הקשר החדש של האדומים, בו תולים תקוות רבות, מאמין בעצמו. ביקורת בקבוצה: "חמור ששחקנים לא נשמעים להוראות"

one

אכזבה גדולה נרשמה בהפועל באר שבע בעקבות ההפסד אמש 2:1 למכבי נתניה. האדומים, שלא ניצחו את מכבי נתניה בחוץ מאז נובמבר 1992, רשמו אתמול הפסד ראשון העונה אחרי שלוש תוצאות תיקו. "עשינו שלושה חילופים. סבע, נאסר ואת ברוכיאן, מה עוד צריך בשביל לסכן את השער? אם השחקנים לא נשמעים להוראות, זה חמור מאוד", אמר גורם בקבוצה לאחר ההפסד.

יחד עם זאת, במועדון מאמינים שאלישע לוי יוכל להוציא את הקבוצה מהמצב אליו נקלעה דווקא במשחק הקרוב, נגד מכבי תל אביב. המאמן יערוך אסיפה בנוגע למצב הקבוצה כבר באימון הקרוב, אך במועדון נזהרים מאוד מלבקר את השחקנים, על מנת שלא ליצור לחץ.

הביקורת שנשמעה בקרב השחקנים, נגעה להנעת הכדור בחלק הקדמי ולמצבים ליד שער היריבה. "שאלנו את עצמנו איך יכול להיות שלא סיכנו את השער מחצית שלמה?", אמר אחד מהם, "מאז השער שהבקענו במחצית הראשונה לא איימנו כמעט על השער של נתניה וזה דורש מאיתנו לעשות חושבים. פלצ'וק, סויסה וגבאי הם שחקנים שצריכים לסכן את השער כמה פעמים במשחק. אולי צריך עוד קשר לצד סוארס, שיניע יותר את הכדור קדימה".

המגן אופיר דוידזאדה הוסיף: "היה לנו משחק חלש. חבל שזה הגיע אחרי המשחק מול מכבי חיפה בו נראינו טוב והיינו צריכים לנצח. אין לנו מה לעשות, חוץ מלחשוב על המשחק נגד מכבי תל אביב. אנחנו צריכים לנצח כדי שלא ליצור כדור שלג ונעשה הכל על מנת שזה יקרה. ציפינו לפתיחה הרבה יותר טובה מאשר שלוש נקודות מתוך 12. מכבי תל אביב הקבוצה הטובה ביותר אבל ננסה לתקן מולה. יש לנו מאמן מצויין והוא יכין אותנו כמו שצריך".


אחת השיחות המרכזיות במועדון במהלך השבוע נגעו לאבירם ברוכיאן. הקשר נכנס כמחליף, אך לא הצליח להשפיע על מה שקרה במגרש. למרות זאת, במועדון מאמינים שעם קצת זמן, הוא יוכל לשחזר את היכולת שהציג בימים הטובים בבית"ר. "אני רוצה לשחק, בשביל זה חזרתי", אמר ברוכיאן, "במחצית השניה הנענו יותר את הכדור, אבל לא השכלנו לנצל הזדמנויות. הפועל באר שבע קיבלה אותי בזרועות פתוחות, והחיבוק הזה הוא מה שרציתי. אם אני אהיה בריא, אהיה הברוכיאן של פעם".

"למדתי שכשיוצאים לשחק בחוץ, צריך לדעת איפה. פולין זאת ליגה שלא מתאימה לי. אני אוהב להניע את הכדור, הם אוהבים לשחק על כדורים ארוכים, זה לא התאים לי", המשיך הקשר, "חבל, כי זה קרה דווקא כשמבחינה נפשית הייתי מוכן להצליח".

במועדון הודיעו הבוקר כי לאחר בדיקה שנערכה לחלוץ ניקולס פלצ'וק, התברר כי הוא ייעדר מהמשחק הקרוב מול מכבי תל אביב, לאחר שמתח את שריר הירך האחורי. פלצ'וק צפוי להיעדר לפחות שבועיים ולא ברור האם יוכל לשחק גם מול קרית שמונה.


הפועל באר שבע הפסידה 2:1 למכבי נתניה

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully