וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאנצ'יני דחף את באלוטלי אחרי התיקו עם ארסנל"

מערכת וואלה! ספורט

24.9.2012 / 10:19

באנגליה מדווחים על תקרית בין המאמן לחלוץ המחליף. מאנצ'יני הכחיש: "לא יודע מה קרה שם", ונשמע מודאג מספיגת השערים

ספורט 2

נראה שהיחסים בין רוברטו מאנצ'יני למריו באלוטלי יישארו לנצח טעונים. אחרי שבשנה שעברה זכה החלוץ האיטלקי באופן תמידי לביקורת מצד מאמנו, נראה שגם בפתיחת העונה הנוכחית השניים לא ממש מצליחים להסתדר. היום (שני) דווח בעיתונים באנגליה שמאנצ'יני דחף את באלוטלי במנהרה לאחר ה-1:1 נגד ארסנל. מאנצ'יני, אגב, הודה חלקית בתקרית הזו.

באלוטלי, שנותר מחוץ לסגל בהפסד 3:2 לריאל מדריד בליגת האלופות באמצע השבוע, הכניס את באלוטלי למגרש בדקה ה-85. באלוטלי התעמת עם מאמנו ובתגובה מאנצ'יני דחף אותו לתוך חדר ההלבשה. "אני לא יודע מה קרה אחרי המשחק", אמר מאנצ'יני ב'טלגרף'. את הדברים הוא אמר לאחר שהוא הודה כי "כנראה" הוא דחף את החלוץ.

"אני לא יודע אם הוא שאל אותי משהו, אבל זה לא חשוב", הוסיף המאמן. "מריו כנראה חושב שזה היה חשוב. אני לא יודע. אני אשאל אותו בפעם הבאה שאתקל בו". מאנצ'יני גם נשאל על העובדה שקבוצתו ספגה שבעה שערים בחמשת המשחקים הראשונים של העונה, ואמר על כך: "אני לא מודאג כשאני נמצא ארבע נקודות אחרי המוליכות. אני מצטער עבור השחקנים מכיוון שזה היה קשה אחרי ריאל מדריד, אבל ספגנו שער בקרן ואנחנו צריכים להשתפר וצריכים לעבוד. אני לא יודע למה זה קורה. בארבעת המשחקים האחרונים ספגנו משלושה מצבים נייחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully