וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "במאמן אחר היה לינץ', עטר יודע שהתוצאות יקבעו"

בחיפה ערים לגיבוי שהמאמן מקבל משחר ומצפים מעמאשה שיחזור להבקיע. המאמן שוקל: ידין ודמאו יחד מול הפועל עכו

one

"ראובן עטר מקבל כאן תמיכה שאיש לא קיבל לפניו. התקשורת והאוהדים היו מבצעים לינץ' באלישע לוי או רוני לוי אם היו מביאים תוצאות כאלה, אבל בזכות הקהל והמדיניות שלנו עטר מקבל יחס אחר שמזכיר לי מאוד את מה זה שנימני קיבל במכבי תל אביב. אבל גם שם, כידוע, זה לא נמשך לנצח. בסופו של דבר, עטר יצטרך להביא תוצאות והוא יודע שזה מה שיקבע". כך אמר אמש גורם במכבי חיפה בעקבות הגיבוי שמקבל המאמן מהנשיא יעקב שחר והנהלת הקבוצה למרות התוצאות האחרונות.

כזכור, מיד לאחר ההפסד הביתי לאשדוד שוחח הנשיא עם עטר וגיבה אותו. מאוחר יותר שחר הוציא הודעה לתקשורת בה נתן גיבוי נוסף למאמן והמועדון. עטר הפתיע באימון הערב כשהחליט לא לדבר עם השחקנים, אבל בחיפה העריכו שהמאמן ויתר על אסיפה בגלל משחק אימון שנערך מול קבוצת הנוער (הבוגרים הביסו 7:0) והוא יעשה את זה בקרוב.

"אם היינו צריכים לנתח את המצב שלנו, לא בטוח שהיינו מצליחים בעצמנו, אז מה כבר יש לעטר לומר?", תהה שחקן בקבוצה. "כולם כאן יודעים שהקבוצה משחקת טוב, אבל יש לה בעיה ברחבה. כולם כאן מבינים שצריך לחזור עם נקודות מעכו, אחרת יהיה אפשר להכריז על משבר עמוק בקבוצה".

עונת 1954/5, אגב, היתה הפעם האחרונה שחיפה צברה נקודה בארבעה משחקים, בה זכתה במחזור השלישי, ממש כמו בעונה הנוכחית. את הניצחון הראשון אז היא השיגה במחזור החמישי, מה שאולי נותן תקווה קטנה למאמן לקראת המשחק בדוחה, מול הפועל עכו.

בשיחות סגורות עלה רעיון לצרף עוד שחקן התקפה עד ינואר, אבל בחיפה לא ממהרים להחליט דבר מתוך הנחה שבקרוב וויאם עמאשה יחזור לכושר משחק ("הוא חייב להתחיל להבקיע", אמרו) ויחד עם שלומי אזולאי, אלון תורג'מן ודינו אנדלובו הקבוצה לא תזדקק לחלוץ נוסף.

לוואלה! ספורט נודע כי סמוך לסגירת חלון ההעברות דיברו בחיפה על אפשרות להחזיר בהמשך העונה את שלומי ארבייטמן, שמסיים חוזה בתום העונה בגנט ובינתיים לא זוכה לדקות משחק ויכול לנהל משא ומתן החל מחודש ינואר. "כל הזמן עולות מחשבות, אבל זה עדיין רחוק. אנחנו מאמינים שעד ינואר כולם ידברו על ההתקפה הקטלנית של מכבי חיפה. נחכה עד ינואר ואז נחשוב מה עושים", סיכמו במועדון.

בינתיים, עטר שוקל לעלות לראשונה העונה, במשחק נגד עכו, עם שני קשרים אחוריים – אביחי ידין וג'ואל דמאו, שהתלונן אתמול על רגישות ויהיה תחת מעקב הצוות הרפואי. שחקני חיפה סבורים כי השיטה שבה עטר צריך לשחק כוללת שני קשרים אחוריים, שלושה קדמיים וחלוץ אחד. "זאת השיטה שהכי מתאימה לנו", אמרו, "קטן צריך לשחק כשחקן חופשי, וכשהוא יוצא החוצה גולסה הכי מתאים לתפקיד הזה". אם עטר אכן ישחק עם ידין ודמאו, עידן ורד או אייל גולסה יסופלו בהתאם למערך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully