וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "חסרות לנו שעות של אימונים טקטיים"

ביקורת בהפועל ת"א בעקבות ההפסד לרמה"ש: "זה מה שקורה כשבונים את הקבוצה בלחץ". שכטר הצטרף למיזם האוהדים

one

נראה כי בהפועל תל אביב התקשו לעבור לסדר היום על ההפסד אתמול (ראשון) לעירוני רמת השרון. האדומים יודעים שמתחילת העונה הקבוצה לא מציגה יכולת טובה והיכולת נגד הקבוצה מהשרון הייתה נדבך נוסף ברפרטואר הלא מרשים. מלבד זאת נראה כי קיימת מלחמת האשמות בין השחקנים ובעיקר בין ההגנה להתקפה.

"איך אפשר להאשים את ההגנה, כשזה השער הראשון שהפועל סופגת בליגה. יש יותר מדי כוכבים בחלק ההתקפי שלא ממש מתפקדים, אז מחפשים את מי להאשים ביכולת שלהם. כל הקבוצה לא תפקדה היום", אמר אחד השחקנים. לעומת זאת, אחד משחקני התקפה אמש שלח חץ לכיוון הצוות המקצועי: "מלבד אדל, רכש הזרים היה גרוע, ופשוט אסור לנו להיראות ככה. הקבוצה לא מספיק מאומנת ומסודרת על המגרש וחסרות לנו שעות של אימונים טקטיים. זה מה שקורה כשבונים את הקבוצה בלחץ".

מעבר להאשמות הדדיות, נדמה כי מה שמדאיג את שחקני הפועל תל אביב הוא חוסר השטף במשחק. "לא שהיינו מתחלפים עם מכבי חיפה בנקודות", אמר שחקן נוסף. "אבל שם הם נראים טוב וחסר להם מזל, אנחנו עדיין לא הצגנו יכולת ממש טובה באף משחק והיה לנו לא מעט מזל. צריך להתחיל לדאוג". אגב, שחקנים ברובם הדפו טענות על עייפות מהמשחק ביום חמישי.

בשלב הזה קשה להעריך אילו שינויים יקיים הצוות המקצועי בעקבות ההפסד המביך, אך נראה כי שביט אלימלך וניצן שירזי מתכננים לפחות כמה כאלה לקראת המשחק מול בני סכנין. רועי גורדנה שחזר לסגל אמור לפתוח במקומו של ברונו קוטניו, ששוב איכזב וספג ביקורת קשה מחבריו. מלבד זאת, מתוכננים שני שינויים נוספים.

חדר ההלבשה של הקבוצה נותר רגוע יחסית בסיום המשחק, אך הקפטן וואליד באדיר, שנראה מאוד עצבני בסיום, ניסה לדרבן את חבריו. לעיתונאים אמר באדיר: "כלום לא עבד לנו. זה היה משחק חלש מאוד שלנו, פשוט לא הגענו למשחק. לא הגענו למצבים, לא החזקנו בכדור וכלום לא התחבר לנו. רמת השרון היא לא אתלטיקו וברור שהגענו לכאן כדי לנצח, אבל ספגנו שער ונכנסו קצת להלם. כל הכבוד לרמת השרון. אחרי שהם כבשו, הם חזרו אחורה ועשו בונקר. אנחנו החזקנו בכדור אבל לא הצלחנו להגיע למצבים, וחבל".

באדיר שוב הדף את הביקורת נגד ההגנה, ואמר: "אני לא מבין את זה, זה השער הראשון שספגנו העונה בליגה ואני מוכן לקבל בכל ארבעה משחקים שער אחד. אדל הציל אותנו כמה פעמים, כי זה התפקיד שלו. בפעם הבאה נעזור לו. אנחנו קבוצה וכולנו משחקים יחד. אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה וכבר צריכים להסתכל קדימה למשחק מול סכנין בשבת, המטרה שלנו היא להסתכל קדימה ולא להסתכל אחורה. קורה שמפסידים בכדורגל, אנחנו כמובן לא ננצח בכל המשחקים שלנו אבל אנחנו חייבים תמיד להמשיך קדימה".

חלוץ סוונסי איתי שכטר החליט להצטרף למיזם האוהדים של הפועל תל אביב, ורכש מניות בעלות של אלף שקלים. שכטר אמר: "הפועל תל אביב בלב שלי. זה מועדון שאני מרגיש בו כמו בבית וחשוב היה לי לתרום את הכסף". מיזם האוהדים כבר מונה מעל ל-3,000 איש שאספו למעלה משני מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully