וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-קרית שמונה: "בטוח שטיבי ירצה לנצח את האקסית"

קרלוס גרסיה המריץ את חברו להגנה לקראת מפגש הצמרת (שני, 20:50, ערוץ 1): אדריאן רוצ'ט: "יש לנו עבודה מנטלית"

קובי אליהו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* 12 מפגשי ליגה נערכו בין הקבוצות בליגת העל. לקרית שמונה יש שישה נצחונות, למכבי תל אביב רק ארבעה. שני משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* אפשר לצפות ללא מעט שערים, שכן ממוצע הכיבושים ב-12 מפגשי הליגה עומד על 3.1 שערים למשחק.

* מכבי תל אביב טרם הפסידה העונה בכל המסגרות.

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב בכדורגל. ברני ארדוב
משחק טעון. טיבי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב

הצהובים ערכו הבוקר אימון בסגל מלא, כאשר צמד שחקני הרכש חסן אבו זייד ורוברט ארנשו צפויים להיכלל בסגל למשחק. אוסקר גרסיה כהרגלו לא תירגל הרכב באימונים המסכמים, אולם אפשר להניח שלא יהיו שינויים דרמטיים מההרכב שפתח בנצחון נגד הפועל חיפה במחזור שעבר. איתן טיבי שיפגוש את האקסית, עמה נלחם על שחרורו בקיץ האחרון, יפתח במרכז ההגנה לצידו של קרלוס גרסיה.

במרכז המגרש צפויים שרן ייני גל אלברמן ומהראן ראדי לשתף פעולה בקישור האחורי, אולם אף אחד לא יופתע אם חסן אבו זייד יקבל את גופיית ההרכב במשחקו הראשון בסגל הצהובים. גונסאלו גרסיה, רוברטו קולאוטי ואלירן עטר שכבש שלישייה בקרית אליעזר, צפויים לפתוח יחד בחלק הקדמי, כאשר גם ארנשו עשוי לקבל דקות בכורה.

קרלוס גרסיה התייחס במסיבת העיתונאים שנערכה הבוקר לחוליית ההגנה שספגה רק שני שערים בשלושה משחקים: "אני חושב שהקבוצה כולה עושה עבודה הגנתית טובה. בכל משחק ליריבה יש רק שתיים-שלוש הזדמנויות". על חברו להגנה איתן טיבי אמר גרסיה: "אני בטוח שאיתן ירצה לנצח את קבוצתו לשעבר. הייתה לו שם עונה טובה מאוד ותמיד זה ככה כשאתה משחק מול הקבוצה ששיחקת בה בעבר". גרסיה התייחס ליריבה קרית שמונה ואמר: "לזכות באליפות, להגיע לשלב המוקדמות האחרון של ליגת האלופות ולהוציא תיקו בבילבאו זה לא פשוט. יש להם יכולות גבוהות".

עירוני קרית שמונה

בקרית שמונה נעלו את ההכנות לקראת המפגש המסקרן בליגה מול מכבי ת"א. כזכור, ביום חמישי האחרון הצליחה קרית שמונה לעשות הישג מכובד בליגה האירופאית, כשחזרה מספרד עם תוצאת תיקו 1:1 מול אתלטיק בילאו. כעת, ינסו חניכיו של גילי לנדאו לשים את האווירה האירופית והשמחה בצד ולהתרכז בעיקר בצהובים מקרית שלום.

לכחולים לא היה יותר מדי זמן להתכונן למשחק, שכן רק ביום שישי נחתה הקבוצה בארץ ובסך הכול קיימה שני אימונים בלבד לקראת המשחק. עם זאת, נראה כי לא יהיו שינויים מיוחדים מההרכב שפתח בליגה האירופית מול בילבאו, ימשיך לקבל את הקרדיט גם מול מכבי תל אביב.

כובש השער מול בילבאו, אדריאן רוצ'ט, התייחס למשחק הקרב ובעיקר לשינוי שהקבוצה צריכה לעשות בראש: "לקראת המשחק מול מכבי זה בעיקר עבודה מנטאלית. על זה הצוות המקצועי מדבר אתנו כל הזמן - על הסתגלות מהירה לשינויים הקיצוניים בין אירופה לליגה שלנו. אומנם עשינו תיקו מאוד מכובד מול בילבאו אבל עכשיו אנחנו מגיעים לליגה שהיא באמת הלחם והחמאה שלנו. מחכה לנו משחק מול מכבי תל אביב בחוץ, משחק מאד קשה מול קבוצה טובה, מצוינת ומאורגנת אנחנו מקווים מאד שנעשה את העבודה".

על השאלה אם הספיקו בכלל להתכונן לקראת המפגש מול הצהובים ענה הקפטן: "צריך תמיד להתכונן ואנחנו מוצאים תמיד את הזמן לעשות אסיפות ודיבורים. זה בכלל לא אותו סוג משחק. כל משחק הוא לגופו וכל קבוצה היא שונה, אנחנו מקווים מאד שנצליח להנחיל למכבי הפסד ראשון בליגה אבל אנחנו בעיקר עסוקים בלנצח בשביל קרית שמונה ולא בגלל שזה עשוי להיות הפסד למכבי".

בנושא אחר: קרית שמונה החלה כבר הבוקר (ראשון) במכירת מנויים למשחקי הבית בליגה האירופית וזאת בעקבות ביקוש רב של האוהדים. בנוסף, החלה גם מכירת הכרטיסים לקראת משחק הבית הראשון מול ליון. מחירי המנויים יהיו 180 שקלים למבוגר ו- 90 שקלים לילד. מחירי הכרטיסים למשחק הבית הקרוב מול ליון יהיו 80 שקלים למבוגר ו- 40 שקלים לילד. את הכרטיסים והמנויים ניתן לרכוש בנקודת המכירה בעיר.

אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה. רויטרס
"הצוות המקצועי כל הזמן מדבר איתנו על ההסתגלות בין אירופה לליג". רוצ'ט/רויטרס

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב איתן טיבי

נראה שמהרגע בו איתן טיבי חתם על חוזהו במכבי תל אביב, הוא המתין למשחק מול האקסית מקרית שמונה והבעלים איזי שרצקי, שניהלו נגדו מסע הכפשות במהלך הקיץ. טיבי שזכה לבסוף להשתחרר מקבוצתו לשעבר וחתם במדי הצהובים, תפס מקום של קבע בהרכב של אוסקר גרסיה ונראה מצוין עד עכשיו. טיבי ישמח מאוד לשתק את החלק הקדמי המסוכן של האורחים מהצפון ועל הדרך להוסיף נצחון נוסף למכבי תל אביב, שתרצה לשמור על מאזן מושלם בליגה.

קרית שמונה - שמעון אבוחצירא

אין ספק ששמעון אבוחצירא הוא אחד משחקניה המשמעותיים של קרית שמונה, אך גם הוא יודע שבזמן האחרון לכחולים יש בעיה בניצול הזדמנויות. מחר, מול ההגנה של מכבי תל אביב, קרית שמונה תצטרך להשכיל לכבוש בהזדמנויות אליהן תגיע. אבוחצירא כחלוץ המוביל של הקבוצה יהיה חייב לקחת על עצמו את האחריות ולשים את הכדור בשער.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה (ימין). AP
כחלוץ מוביל, הוא חייב לפתור את בעיית הסיומת של האלופה. שמעון אבוחצירא/AP

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, עומר ורד, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, שרן ייני (חסן אבו זייד), גל אלברמן, מהראן ראדי, גונסאלו גרסיה, רוברטו קולאוטי, אלירן עטר.

קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', רביד גזל, דרקו טאסבסקי, אדריאן רוצ'ט, דן איינבינדר, לאסלו לנצ'ה, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully