וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן ומנשנגלדבאך נפרדו ב-1:1

הרמן העלה את הסייחים ליתרון (3), מיכל קאדלץ השווה (11). שטוטגרט חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול ברמן. ניצחון ראשון להופנהיים

לאחר שאתמול ושלשום הצליחו שתי הקבוצות היחידות עם מאזן מושלם בליגה, באיירן מינכן ופרנקפורט לשמור עליו, נמשך הערב (ראשון) המחזור הרביעי בבונדסליגה. במשחק שפתח את יום המשחקים סיימו לברקוזן ומנשנגלדבאך ב-1:1. בהמשך, תשחק ורדר ברמן מול שטוטגרט והופנהיים מול האנובר.

לברקוזן - מנשנגלדבאך 1:1

שתי הקבוצות בעלות השאיפות הגבוהות הללו שוב לא מצליחות לנצח. לברקוזן ומנשנגלדבאך נפרדו ב-1:1 לאחר שפטריק הרמן הצעיר והמוכשר, שחזר העונה אחרי פציעה שהשביתה אותו למשך זמן רב אשתקד, כבש כבר בדקה השלישית והעלה את הסייחים ליתרון. מיכל קאדלץ הצליח לאזן כעבור תשע דקות. לברקוזן עוד הייתה יכולה לצאת עם ניצחון מהמשחק, אבל אנדרה שרלה המשיך במסורת הרעה של הקבוצות הגרמניות בתקופה האחרונה כשהחמיץ פנדל בדקה ה-70. גלדבאך עם חמש נקודות בלבד אחרי ארבעה משחקים, בעוד הקבוצה של סמי הופיה עם ארבע נקודות.

ורדר ברמן - שטוטגרט 2:2

הקבוצה של ברונו לבאדיה נמצאת בצרות צרורות לאחרונה והגיעה למשחק הערב עם נקודה אחת בלבד משלושה משחקים. אולי דווקא התיקו מול ורדר ברמן בחוץ והחזרה מפיגור 2:0 הוא זה שיצליח להחזיר לשטוטגרט את הרוח למפרשים, על אף שהמשמעות שלו הוא ירידה אל המקום ה-17 ומתחת לקו האדום. מנגד, הקבוצה של תומאס שאף שוב לא מצליחה לנצח והיא רק עם ארבע נקודות.

המושאל מצל'סי קווין דה ברוין כבש את הראשון לוורדר ברמן בדקה ה-23, זלאטקו יונוזוביץ' הכפיל בדקה ה-34 והיה נראה ששטוטגרט בדרך להפסד נוסף. אלא שבמחצית השנייה הצליחה הקבוצה של לבאדיה להתעורר. בדקה ה-50 הצליח מרטין הרניק האוסטרי לצמק וקקאו איזן בדקה ה-81. הרניק הורחק בדקה ה-88, בעוד אסאני לוקימיה מולונוטי הורחק אצל המארחת בדקה ה-90.

הופנהיים - האנובר 1:3

אחרי שהמבורג הצליחה להשיג נקודות ראשונות העונה דווקא מול דורטמונד, גם למרקוס באבל והופנהיים יש נקודות ראשונות. הופנהיים הצליחה לחזור מפיגור ל-1:3 על האנובר. מאתיו דלפייר העלה את הקבוצה של מירקו סלומקה ליתרון בשער עצמי בדקה ה-26. היתרון הזה החזיק מעמד דקה אחת בלבד עד שפביאן ג'ונסון הצליח לאזן. סיאד סליחוביץ' הצליח להשלים את המהפך בדקה ה-82. דניאל וויליאמס כבש את השלישי של הופנהיים בנגיחה בדקה ה-90 אחרי הגבהה של קווין פולנד. האנובר, שפתחה את העונה נהדר עם שבע נקודות מתוך תשע, סופגת הפסד ראשון ומתרחקת משתי המוליכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully