וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר: "מקווה שהרמה שלנו תהיה גבוהה מול האלופה"

23.9.2012 / 11:01

אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב, דיבר במסע”ת לקראת המשחק הגדול מול עירוני קרית שמונה (שני, 20:50, ערוץ 1)

קובי אליהו

מכבי תל אביב פתחה את עונת 2012/13 תחת הצוות הספרדי החדש בצורה מרשימה. הצהובים ניצחו את מכבי חיפה, מכבי נתניה והפועל חיפה בשלושת המחזורים הראשונים ושמרו על מאזן מושלם. מחר (שני, 20:50, ערוץ 1), מצפה למאמן אוסקר גרסיה וחניכיו אחד המבחנים הגדולים ביותר שלהם עד כה, בדמות מפגש עם האלופה עירוני קרית שמונה. הקבוצה של גילי לנדאו מגיעה אחרי תיקו 1:1 מרשים בבילבאו במסגרת הליגה האירופית ובמכבי ינסו לנצל אולי את העייפות של הצפוניים על מנת לצבור עוד שלוש נקודות ולהישאר בצמרת.

גרסיה פתח את מסיבת העיתונאים והתייחס ליריבה המצפה לו: "אני יודע שקרית שמונה משחקת בצורה מאורגנת מאוד. לא קל לשחק נגד בילבאו בסן מאמס והם עשו זאת בצורה מרשימה מאוד. אני מצפה שיהיה משחק גדול, אנחנו מתמודדים מול האלופה, שכמעט עלתה לליגת האלופות. אנחנו יודעים שהם קבוצה מאוד טובה. המשימה שלי היא לשפר את השחקנים שיש לי ומבחינתי, השחקנים שיש לנו בקבוצה הם הטובים ביותר".

המאמן נשאל לגבי הנפילה של מכבי חיפה ואמר: "אני חושב שעוד מוקדם להספיד את מכבי חיפה. היא עוד תילחם על התואר. היא השקיעה הרבה כסף, הביאה שחקנים מאוד טובים ועוד מוקדם להגיד שהיא לא תאבק על התואר".

על החיזוק החדש של מכבי תל אביב, שהגיע ממש לפני תום מועד ההעברות, אמר המאמן: "תראו את רוברט ארנשו ביום שני. הוא חלוץ טוב מאוד, לא קל לכבוש בליגות הבכירות של אנגליה. הוא התאמן עם הקבוצה הקודמת שלו מעט ושיחק כמה דקות במדיה, אז הכושר שלו בסדר. אבו זייד הוא שחקן צעיר ומוכשר. קנינו אותו כי אנחנו חושבים שהוא יכול להשתפר ולתת לנו משהו שאין לנו כרגע".

גרסיה סיכם: "אני מקווה שהרמה שלנו תהיה מספיק גבוהה כדי להיאבק בקרית שמונה ובעזרת התמיכה של האוהדים נעשה את זה. אני מעדיף שנשחק טוב לאורך כל המשחק ולא רק ב-60 או 70 דקות. אנחנו מתאמנים כדי שנוכל לשמור על רמת כדורגל טובה לאורך דקות ארוכות יותר".

הבלם קרלוס גרסיה נכח במסיבת העיתונאים אף הוא ואמר: "אני חושב שאנחנו במצב טוב. אנחנו משחקים ברמה שהיינו רוצים להיות בה. אפשר לראות את השיפור בין החודש הראשון למה שיש עכשיו. עם השחקנים החדשים, הרמה גבוהה יותר".

לגבי היכולת ההגנתית של מכבי, שספגה רק שני שערים בשלושה משחקים, הוסיף הספרדי: "אני חושב שהקבוצה כולה עושה עבודה הגנתית טובה. בכל משחק ליריבה יש רק שתיים-שלוש הזדמנויות. טיבי ואני מדברים כל הזמן, קל לנו ביחד". על חברו להגנה איתן טיבי, שיפגוש את האקסית בה נאבק בקיץ על מנת להפוך לשחקן הצהובים, אמר קרלוס: "הוא ירצה לנצח את הקבוצה הקודמת שלו. הייתה לו שם עונה טובה מאוד ותמיד זה ככה כשאתה משחק מול הקבוצה ששיחקת בה בעבר".

לסיום, הוא התייחס לקרית שמונה ואמר: "לזכות באליפות, להגיע לשלב המוקדמות האחרון של ליגת האלופות ולהוציא תיקו בבילבאו זה לא פשוט. יש להם יכולות גבוהות".

הצהובים ערכו הבוקר אימון בסגל מלא, כאשר צמד שחקני הרכש חסן אבו זייד ורוברט ארנשו, צפויים להיכלל בסגל למשחק מחר. הקבוצה תצא מחר לבית מלון, בו תשהה עד למשחק שייערך בערב. 20 שחקנים זומנו להתכנסות הקבוצה לקראת המשחק, אך רק 18 יזומנו לסגל למשחק, כך ששניים מהשחקנים שהיו רגילים להיות בסגל העונה, ימצאו את עצמם ביציע.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully