וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטי: "אשדוד יכולה לעשות את מה שעשתה קרית שמונה"

אחרי הניצחון על מכבי חיפה ועם מאזן מושלם, בעיר הנמל מתחילים לחלום, אבל יודעים: "לא נראינו טוב, הייתה לחימה"

one

מ.ס. אשדוד המשיכה אמש (שבת) את פתיחת העונה החלומית שלה, לאחר שגברה 0:1 על מכבי חיפה המתפרקת, בקרית אליעזר. שער של דוד רביבו הבלתי נגמר עזר לאשדודים לשמור על מאזן מושלם של ארבעה נצחונות ומלוא 12 הנקודות מאז פתיחת העונה, כאשר הקבוצה שמרה גם על המקום הראשון בטבלה, לפחות עד ששתי התל אביביות ישלימו את משחקיהן החסרים היום ומחר.

מעבר לשלוש הנקודות שהשיגה הקבוצה, היא גם הצליחה לנצח במגרש בו לא ניצחה מעולם ולמעשה הניצחון האחרון שהשיגה קבוצה אשדודית בחיפה היה לפני 18 שנה, כאשר עירוני אשדוד דאז ניצחה את מכבי חיפה.

המוליכה לא הציגה משחק מבריק וגם המאמן יוסי מזרחי היה מספיק הוגן כדי להודות: "לא נראינו טוב, אבל היה משחק לחימה גדול של כל הקבוצה. בזה נראינו טוב מאוד, מה שלא מאפיין אותנו בדרך כלל, אבל בכדורגל פחות. מכבי חיפה גרמה לנו להיראות כך, הם שלטו בכדורים במרכז השדה, אבל לבוא לחיפה ולנצח, אין דבר יותר מתוק מזה".

"זה משחק מאוד קשה, לשחק מול מכבי חיפה בקרית אליעזר", אמר הבלם הקונגולזי יא יא פטי בהתייחסו להתמודדות עם הירוקים, "צריך לעבוד ולתת 100 אחוז כדי לנצח. כולם נתנו 100 אחוז ובגלל יצאנו משם עם ניצחון. היה לנו גם מעט מזל, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שלקחנו שלוש נקודות ועכשיו המשחק הזה מאחור ואנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא מול מכבי נתניה".

פטי שהצטיין יחד עם השוער אופיר מרציאנו בחלק האחורי, נשאל על מטרות הקבוצה לקראת ההמשך והשיב: "לפני שנה פתחנו טוב ובסיבוב השני היינו חלשים. אני חושב שהשנה זה שונה, כי כל השחקנים באים לעבוד, להילחם ולנצח על המגרש ורוצים להגיע למקום הכי גבוה שאפשר. השינוי הגדול ביותר הוא שבשנה שעברה תיקו היה מתקבל והעונה כולם רוצים לנצח. אנחנו מתייחסים לכל משחק בנפרד ולא נתלים על הניצחונות הקודמים שלנו. אשדוד יכולה לעשות את מה שעשתה קרית שמונה בעונה שעברה. זה אותו סוג של שחקנים, שבאים לעבוד על המגרש והשנה אנחנו רוצים לעשות משהו בליגה ובגביע ובגלל זה אנחנו מאוד ממושמעים למאמן. אבל עד שלא נעבור 10-15 משחקים, אין דרך לדעת אם אפשר לסיים במקום הראשון".

מ.ס. אשדוד הדהימה את מכבי חיפה בקרית אליעזר

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully