וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר בני סכנין: "שלומי דורה הוא לא הבעיה"

המאמן ממשיך לקבל גיבוי מההנהלה למרות עוד הפסד. היו"ר אבו יונס: "אפשר להפתיע את הפועל ת"א". ביקורת על ההגנה

one

אכזבה גדולה נרשמה אמש (שבת) בבני סכנין אחרי ההפסד 3:1 להפועל רמת גן. במועדון היו מאוכזבים לא רק מהתוצאה, אלא בעיקר מהיכולת. בצוות המקצועי מאוכזבים מאוד מהחלק ההגנתי של הקבוצה ומחוסר התיאום הבולט לעין בין כל חלקי הקבוצה. למרות האכזבה, המאמן שלומי דורה העדיף שלא לנזוף בשחקנים במחצית המשחק וניסה לעודד אותם.

מי שגם כן הגיע לחדר ההלבשה במחצית היה היו"ר החדש, מחמוד אבו יונס, שעודד את השחקנים וביקש מהם להגביר את המאמץ. בסוף המשחק השחקנים נשארו זמן רב בחדר ההלבשה ובקרבם קיימת ביקורת גדולה כלפי ההגנה. הרכש הצרפתי, מקסים ז'וס, גילה יכולת חלשה, אבל שחקן בקבוצה אמר: "אף אחד לא מאשים את מקסים, הוא שחקן טוב מאוד, אבל הוא היה חלש מאוד ואנמי והיה צריך לצאת כבר במחצית".

דורה לא מתכוון בשלב זה להתפטר וגם בהנהלה נותנים לו גיבוי מלא. "שלומי הוא לא הבעיה", אמר היו"ר אבו יונס, "אני מאמין בקבוצה ומאמין שכבר במשחק נגד הפועל תל אביב נפתיע. צריך סבלנות". למרות הדברים הללו, גורמים בהנהלת סכנין אמרו כי קיים חשש לפיו הפועל חיפה עשויה לגשש אצל דורה אם המצב הלא טוב בשתי הקבוצות ימשיך גם במחזורים הקרובים.

השוער מחמוד קנדיל, שממשיך לספוג ביקורת, זכה לעידוד מחלק מהאוהדים בסיום המשחק וכן משחקנים בקבוצה. "אני לא הבעיה של הקבוצה" אמר קנדיל לחבריו, "הייתי גבר ולקחתי עליי את האחריות אחרי המשחק נגד הפועל עכו. אנחנו צריכים להמשיך הלאה כי יש לנו קבוצה טובה".

מי שזכה שקיבל מחמאות הוא עלא אבו סלאח, שנכנס במחצית השנייה ומלבד שגיאה אחת הציג יכולת טובה מאוד. בסיום המשחק התלונן אבו סלאח על מתיחה קלה בשריר אך לא נראה שמדובר במשהו רציני.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully