וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונג פו: זהב לישראל באליפות העולם לנוער

אנסטסיה קירילנקו בת ה-16 גברה על יריבות מיפן וקנדה וגרפה זהב בקטגוריית החרב, בענף שעשוי להפוך לאולימפי ב-2020

הצלחה לישראל באליפות העולם באו-שו (קונג פו) לנוער הנערכת במקאו, סין. אנסטסיה קיריליוק בת ה-16, זכתה אמש (שישי) במדליית זהב בקטגוריית החרב, לאחר שגברה על יריבות חזקות מקנדה ויפן.

התחרות, המתקיימת בימים אלה ותימשך עד ל-25 לחודש, מיועדת לנערים ונערות בגילאי 15 עד 18 ומתקיימת לעיניהם הבוחנות של נציגי הועד האולימפי הבינלאומי, שכן ענף האו-שו נכלל ברשימת שבעת הענפים המועמדים להפוך לאולימפים ב-2020, מה שהופך את הזכייה של קירילנקו לצעד ראשון לעבר מה שיכול להתברר כהצלחה אולימפית עתידית.

קירילנקו מתאמנת אצל יו"ר התאחדות האו-שו בישראל אלכסנדר פרנקל ובעברה היא כבר זכתה בהישגים מרשימים בתחרויות אירופאיות ועולמיות. האו-שו הוא כינוי למגוון סגנונות ואומנויות לחימה סיניות, אשר רבים מכנים בהכללה קונג פו. התרגילים המוצגים בתחרויות השונות מדגימים את שליטתו של הספורטאי בכלי הלחימה השונים, בקרבות ובסגנונות.

התאחדות האו-שו בישראל חברה בהתאחדות איל"ת (התאחדות ישראלית לספורט תחרותי לא אולימפי), המאגדת בתוכה כשלושים ענפי ספורט. אריק קפלן, יו"ר התאחדות איל"ת: "ענף האו-שו הוא אחד מהענפים ההישגיים במדינת ישראל מזה מספר שנים. ההישג של אנסטסיה מביא גאווה למדינת ישראל ולהתאחדות איל"ת. אנו שמחים שהתמיכה והסיוע של איל"ת מביאים לתוצאות ואנו נמשיך לכוון הכי גבוה שאפשר".

  • עוד באותו נושא:
  • קונג פו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully