וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: צ'לסי רוצה את סרחיו ראמוס

המגן הספרדי של ריאל מדריד הסתכסך לאחרונה עם מאמנו ז'וזה מוריניו והבלוז ינסו לצרפו בינואר, בניסיון לחזק את ההגנה

העובדה שהיחסים בין מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו לסרחיו ראמוס עלו על שרטון הם לא חדשים, אבל כעת נראה כי השניים לא יצטרכו לסבול זה את זה עוד יותר מדי זמן. על פי התקשורת האנגלית, אלופת אירופה צ'לסי מוכנה להסתער על המציאה ולהשקיע סכום כסף נכבד בהבאתו של ראמוס, כבר בחלון ההעברות הקרוב שייפתח בינואר.

לאחר ההפסד של ריאל מדריד בסביליה בשבוע שעבר, ירה מוריניו העצבני: "אין לי קבוצה. יש כאן שחקנים שהראש שלהם לא מרוכז בכדורגל". בספרד טוענים כי הדברים כוונו בעיקר אל ראמוס, שמציג יכולת חלשה מתחילת העונה.

לאחר אותם דברים, ראמוס לא שותף באמצע השבוע, בניצחון הגדול של ריאל 2:3 על מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות וגם לקראת המשחק מחר (ראשון) מול ראיו וייקאנו, הוא תורגל כל השבוע עם המחליפים, כשמי שתופס את מקומו שוב הוא הצרפתי הצעיר רפאל וראנה, מה שלא מצא חן בעיני ראמוס כלל.

צ'לסי, ששמטה השבוע יתרון בן שני שערים בבית מול יובנטוס ונאלצה להסתפק ב-2:2 במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, הייתה נואשת להביא מגן ימני איכותי בפגרה החולפת, אך נכשלה בהנחתתו של מייקון, שבחר להצטרף למנצ'סטר סיטי. ייתכן וראמוס יהיה הפיתרון של הבלוז, מהלך אליו דוחף מאוד המנג'ר האיטלקי רוברטו די מתאו.

סרחיו ראמוס: "מוזר שהמאמן קשוח איתנו כבר עכשיו"

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully