וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "סוונסי זה כמו משפחה, בגרמניה האנשים קרים"

החלוץ המושאל מקייזרסלאוטרן עקץ: "כאן משחקים יותר כדורגל", והבטיח: "מאמין ביכולת שלי, האוהדים יאהבו אותי"

איתי שכטר רשם בשבוע שעבר בכורה בסוונסי כשנכנס ל-10 הדקות האחרונות בהפסד 2:0 לאסטון וילה. בשבת (14:40, ספורט1 ו-ספורט1 HD) הוא יקווה לרשום דקות גם מול הקהל הביתי. בראיון נרחב שהעניק לתקשורת הוולשית, דיבר החלוץ הישראלי על ההתאקלמות, ההבדלים בין גרמניה לאנגליה והרצון העז לקבל דקות משחק משמעותיות אצל מיכאל לאודרופ.

"בשלושת או ארבעת השבועות האחרונים כל מה שעשיתי זה לטוס. עכשיו אני מוכן להתחיל לעבוד", פתח שכטר. "שיחקתי יותר עבור הנבחרת מאז שאני כאן. אני מתאמן כמו שצריך ומוכן לשחק עבור הקבוצה. אני אוהב את העיר, זו עיר קטנה ונחמדה. גם המשפחה שלי אוהבת את העיר וזה חשוב. סוונסי היא יותר כמו משפחה, בעוד בגרמניה האנשים קרים. ההבדל גדול ואני אוהב את המנטאליות".

על העונה בקייזרסלאטורן סיפר: "פתחתי וטוב ואחרי שבעה או שמונה משחקים היו לי שלושה שערים וגם הקבוצה שיחקה טוב. אז המאמן שינה את השיטה, הוציא אותי החוצה והקבוצה לא ניצחה 20 משחקים. קייזרסלאוטרן נלחמה עליי ושילמה תמורתי 2.5 מיליון יורו שזה הרבה כסף עבור קבוצה ישראלית. המנהל הספורטיבי והמאמן דיברו איתי ונתנו לי ביטחון. היו לי הצעות מווסט ברומיץ' והאנובר, אבל ברגע אחרון חתמתי בקייזרסלאוטרן. זה הכדורגל. לפעמים יש לך עונה טובה ולפעמים דברים לא מסתדרים. אבל כשמאבדים את האווירה בחדר ההלבשה, זה לא טוב".

שכטר סיפר על הליגה הישראלית: "הליגה לא גדולה, אבל טובה. לא טובה כמו אנגליה או גרמניה, אבל הרמה בסדר. שיחקתי בליגת האלופות וברמות הגבוהות. כששיחקתי נגד המבורג, בנפיקה וסלטיק הרגשתי שאני מתאים לרמות הללו. חשבתי שאני מתאים לקבוצה גדולה באירופה וכשסיימתי את העונה היו לי ארבע או חמש הצעות".

הישראלי עשוי לפתוח כבר בשבת על חשבונו של דני גרהאם הפצוע והוא מרגיש מוכן: "כשסוונסי רצתה אותי, שמחתי כי יש לי מה לתרום. אני יודע מה האיכויות שלי ויודע שאני יכול לעזור לסוונסי. אולי לא כבשתי הרבה בעונה שעברה, אבל אני מאמין בעצמי ומאמין שהאוהדים יאהבו אותי. אתן הכל בשביל הקבוצה. אני כאן זמן קצר, אבל מהעבודה עם השחקנים ראיתי שכאן משחקים יותר כדורגל. כאן הכדור זז ולא השחקן".

אגב, שכטר נשאל בראיון על חגיגת השער המפורסמת שלו בזלצבורג עם הכיפה על ראשו. מי שספג משכטר את השער הוא חברו לקבוצה בסוונסי, השוער גרהארד טרמל. שכטר הבטיח בראיון כי החגיגה הייתה חד פעמית וכי לא יחזור עליה שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully