וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סן ז'רמן: "יהיה נהדר לקבל את מסי ורונאלדו יחד"

נאסר אל חלאיפי הכחיש פנייה לפורטוגלי של ריאל, אך שלח רמז לעתיד וגם טען: "עוד נגיע לטופ, רוצים למצוא את מסי החדש"

ניסוי הכסף הגדול של הבעלים מקטאר הפך את פריס סן ז'רמן לאחת השחקניות החזקות בשוק האירופי. הקבוצה מבירת צרפת הוציאה בשנה האחרונה למעלה מ-250 מיליון יורו על רכש והיד עוד נטויה. למרות זאת, בראיון מיוחד ל"מארקה", הכחיש הנשיא נאסר אל חלאיפי שקבוצתו פנתה לכריסטיאנו רונאלדו והתייחס לתוכניות העתידיות של המועדון.

"אם כריסטיאנו עצוב זה לא בגלל שפנינו אליו. אם היינו מעוניינים, היינו פונים קודם כל לריאל מדריד. לא אדבר על שחקנים של קבוצות אחרות. אני מכבד את ריאל ופלורנטינו פרס הוא נשיא נהדר. מוקדם לדבר על רונאלדו. הוא מקצוען אמיתי". על השוואה בין רונאלדו לליאונל מסי אמר אל חלאיפי: "שניהם השחקנים הטובים בעולם ויהיה נהדר לקבל את שניהם בקבוצתך. יש להם קסם מיוחד. אני אוהב את שניהם".

על סן ז'רמן אמר הנשיא: "כסף עוזר, אבל זה לא מבטיח הצלחה. יש לנו כסף, אבל לא נבזבז אותו כמו משוגעים. יש לנו עוד דרך ארוכה כדי להגיע לטופ. אנחנו מדברים על פרויקט של חמש שנים ונגיע לשם. בשנה הראשונה הגענו לליגת האלופות ועכשיו אנחנו רוצים לזכות באליפות ולהיות תחרותיים באירופה".

על הליגה הצרפתית הוסיף: "חלק מהשחקנים הטובים בעולם כבר כאן, אבל ברור שאנחנו צריכים לזכות בעוד תארים. זה גשר שנצטרך לחצות כדי למשוך עוד שמות גדולים. קנינו שחקנים כדי לבנות קבוצה גדולה, אבל זו לא הסיבה היחידה שאנחנו כאן. בפריס וסביבתה יש 20 מיליון תושבים כמובן יש הרבה מאוד כישרונות. אנחנו מחפשים את מסי החדש ואני מקווה שנמצא אותו".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד לפני ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
יחד בסן ז'רמן? רונאלדו ומסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully