וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ ניצחה 28:29 את הרצליה

המחזור הראשון הושלם בליגה עם ארבעה משחקים. מכבי תל אביב גברה 30:33 על הרצליה, ראשיץ' הבקיע 15 שערים

לאחר שהאלופה מכבי ראשל"צ ניצחה אמש את עירוני רחובות ומאמנה גלעד מאור, הושלם היום (שישי) המחזור הראשון בליגת ווינר בכדוריד.

מכבי תל אביב - מכבי קרית מוצקין 30:33

למכבי תל אביב המסומנת כמועמדת לאליפות, הלך קשה מול הקבוצה מהקריות, אבל היא ניצחה לבסוף בזכות הצגת ענק של המקשר הסרבי דויד ראשיץ' שהבקיע 15 שערים (עם החטאה אחת בלבד מהשדה). המחצית הראשונה הסתיים ב-17:19 למכבי ת"א, שההגדילה את ההפרש במחצית השנייה. מוצקין הורידה אותו לשלוש בדקות הסיום, אבל הקבוצה אותה מדריך נדצ'קו מאטיץ', תנסה להשיג נקודות ראשונות בשבוע הבא. עוד כבשו למכבי ת"א: טל בלכר, תומר שמעוני ואיציק חליפי 4 כ"א, אלכס בזברחני 3, גיל פומרנץ 2 ועומר דבדה 1. הרבו למוצקין: ולדי קופמן 9, דושאן בוזוליאק 8, איגור ראדוייביץ' 7.

הפועל ראשון לציון - הרצליה 28:29

זה היה מבחן חשוב לאבישי סמולר, דן מירקוס וחבריהם בראשון לציון, לאחר ההפסד בגמר גביע איגוד השופטים בשבוע שעברף והם עמדו בו בקושי. בויאן בוטוליה הבקיע 14 שערים להפועל, עידן מימון 6, טל הרשקוביץ 3, יובל גררה ואבישי סמולר 2 כ"א, דן מירקוס ושי הרשקוביץ 1 כ"א. להרצליה: מאריו יליניץ' 8, מילוש טיצה 4, בוריס וקסמן, אלעד קפון, ערן אברמוביץ' וערן רויטר 3 כ"א, מאריו סאריץ 2, תומר טואג ובן אשכנזי 1כ"א.

מאמן הפועל ראשון לציון, סער פרנקל אמר בסיום: "במחצית הראשונה טעויות שלנו גרמו להרצליה להישאר במשחק, במחצית השנייה טעויות שלנו החזירו אותם. נדע איך לטפל בזה אבל אני מרוצה מהניצחון. ניב פישלוביץ' הוכיח שעשינו החלטה נכונה ללכת על שוערים ישראלים".

א.ס סביון - נס-ציונה 34:29

האורחת ירדה למחצית ביתרון של שישה שערים, ושמרה על ההפרש גם במהלך המחצית השנייה. המונטנגרי ננאד טרומבטש הבקיע 10 שערים לזכות נס ציונה. הפסד ראשון לשלמה הופמן, מאמן הנבחרת היוצא, שמדריך את סביון.

אס"א תל אביב - רמת השרון 28:28

המארחים הוליכו ברוב הדקות, אבל רמת השרון השוותה בשלבי הסיום במשחק דרמטי.

לפני שריקות הפתיחה אמש והיום כיבדו השחקנים והצופים את זכרו של המאמן ישראל ברנר ז"ל, שנהרג הקיץ בתאונת דרכים, במחיאות כפיים כשברקע הוקראו דברים לזכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully