וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "מציע שאני ומסי נחליף תפקידים לשבוע"

כוכב הלייקרס סיפר על הערצתו לארגנטינאי, והעלה רעיון מפתיע. עוד סיפר: "הייתי קרוב לחתום בבשיקטאש בזמן השביתה בליגה"

חובבי ספורט נוהגים לעיתים קרובות להשתעשע בהשוואות היפותטיות בין ספורטאים גדולים מענפים שונים, אך נסו לדמיין מה יקרה כאשר ענקי ספורט יחליפו ביניהם תפקידים? קובי בריאנט, כך נראה, היה רוצה להגשים פנטזיה שכזו עבור מיליוני אוהדי ספורט. כוכב לוס אנג'לס לייקרס נמצא בימים אלו בטורקיה, שם חתם על הארכת חוזהו עם הקונצרן "טורקיש איירליינס", אך בין לבין שוחח עם התקשורת המקומית והעלה רעיון מפתיע.

"אני מציע שאני וליאונל מסי נחליף בינינו תפקידים. מסי יגיע ללוס אנג'לס לשבוע וישחק עבור הלייקרס, בזמן שאני אצטרף לבארסה". הגארד בן ה-34, שעומד לקראת עונה מרתקת במיוחד עם הלייקרס, שצירפו במהלך הפגרה את סטיב נאש ודוויט הווארד, סיפר על אהבתו הגדולה לכדורגל, והערצתו דווקא לכוכב הגדול של ברצלונה, שאף הוא נמצא תחת חוזה עם חברת התעופה הטורקית. "יהיה כבוד גדול לפגוש את מסי, אני מעריץ גדול שלו".

בריאנט אף חשף פרט מעניין נוסף, כשסיפר על כך שבזמן שביתת השחקנים ב-NBA בקיץ שעבר, היה קרוב מאוד לחתום בבשיקטאש הטורקית. כזכור, כוכב NBA אחר שחתם בסופו של דבר בשורות הקבוצה הטורקית היה הרכז דרון וויליאמס. "היו אי אלו דיבורים ושיחות ביני לבין בשיקטאש בזמנו. זה היה קרוב, אבל מעולם לא קרה. הליגה הטורקית היא הטובה ביותר באירופה, וזה הולך להישאר ככה הרבה זמן. ככה שכשזה מגיע לשחקני NBA שרוצים לשחק באירופה, טורקיה זה המקום עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully