וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: 0:3 לקטמון על מרמורק

הירושלמים הציגו יכולת נהדרת בסיבוב ה'. קביליו יפו ניצחה 0:3 את מכבי באר שבע, הפועל עפולה גברה 0:1 על עירוני טבריה

עונת הכדורגל בליגות הנמוכות עדיין בחיתוליה, אך בסוף השבוע האחרון נטלו חלק גדול מהקבוצות, בשני המחוזות, בסיבוב הראשון של גביע המדינה, הלוא הוא סיבוב ה'. במוקד המשחקים במחוז דרום הפועל קטמון הביסה 0:3 את הפועל מרמורק, בעוד שבצפון, הפועל עפולה הדיחה את שכנתה עירוני טבריה עם 0:1.

דרום

מכבי באר שבע - מכבי קביליו יפו 3:0

חניכיו של משה אוננה מאמן יפו, רשמו ניצחון מרשים באצטדיון וסרמיל, זאת לאחר שבמשחק פתיחת העונה בליגה התקשו מול עירוני קרית מלאכי וניצחו בקושי 0:1. המשחק היה מאוזן ברובו, עד שבדקה ה-75 צ'יקו דננבאום העלה את יפו ליתרון, שנמשך לבליץ. סוהיב פרג' הכפיל את התוצאה בדקה ה-87 ומשה ביטון חתם את המשחק בתוספת הזמן עם שער נוסף.

הפועל קטמון - הפועל מרמורק 0:3

שבוע לאחר הדרבי של רחובות, שהסתיים עם ניצחון דרמטי, מרמורק הובסה בטדי. יובל פוגלמן העלה את הירושלמים ליתרון 0:1 בדקה ה-33. בהמשך, חי אטיאס השתלט על המשחק וכבש צמד בדקות 53 ו-91, כדי להשלים 0:3 קל לקטמונים, שמדלגים לשלב הבא.

עירוני כפר יונה - האורתדוכסים לוד 3:2

כפר יונה כבר עלתה ליתרון 0:2 משערים של נמרוד מחני בדקה התשיעית ושל אופיר חלוואני בדקה ה-53, אך האורחים ביצעו קאמבק גדול. עידן סרור צימק בפנדל בדקה ה-60 והשווה בפנדל נוסף בדקה ה-77, לפני שג'וני זיתונה קבע מהפך עם שער ניצחון בדקה ה-82.

משחקים נוספים:
הפועל ערד - מכבי קרית גת 3:1
לערד: דרור ויצמן (29) לקרית גת: קובי נחמיאס (51), דניאל סלומון (60), שלומי משה (86)

מכבי קרית מלאכי - הפועל אזור 5:2
לקרית מלאכי: ניר דדון (22), גיא סבח (90). לאזור: מתן לוטטי (11), אליאור ועקנין (81,76,26), נתי בורוכוב (37).

מכבי שעריים - בית"ר כפר סבא 4:2 (אחרי פנדלים)
לשעריים: אודי חנון (עצמי, 70) מאיר דרעי (25)

צפון

הפועל חדרה - ס.כ מעלות 3:1

ס.כ מעלות, שהחלה את העונה עם ניצחון בליגה, לא התקשתה גם הפעם. דווקא המארחת הייתה זו שעלתה ליתרון 0:1 משער של עומר אלמשלי בדקה העשירית, אך מוחמד אבו ריא הגיב עם צמד בפתיחת המחצית השנייה והפך את התוצאה וליאור דכלבו השלים את הניצחון בדקה ה-86.

הפועל עפולה - עירוני טבריה 0:1

שתי הקבוצות מהערים השכנות נפגשו, כשטבריה הגיעה למשחק במומנטום טוב יותר, לאחר שהביסה את הפועל חדרה לפני שבוע. אלא שהפעם ידם של העפולאים החזקים הייתה על העליונה, כשהם שמרו עד לסיום על שער היתרון שכבש עבורם שלום עקיבא בדקה ה-52.

מכבי דליית אל כרמל - מ.ס כרמיאל/צפת 3:2

הדרמה של היום התרחשה באיצטדיון בדלית אל כרמל, שם עלו המארחים ליתרון כבר לאחר דקה משער של איימן אבו סלאח. צמד של שאדי חמודה בדקות 22 ו-24 העלה את כרמיאל/צפת ליתרון 1:2, אך כפיר לייבוביץ' איזן לקראת הירידה למחצית. שער של ראמי דהאר ממש בסמוך לתוספת הזמן העניק לכרמיאל/צפת ניצחון יקר.

אסי גלבוע - עירוני קרית אתא 0:4

אסי גלבוע דילגה בקלות מעל הקבוצה מהקריות. ארז יוסף פתח עם שער בדקה ה-11, רוברט ארחיל העלה ל -0:2 בדקה ה-33 ואילו ארז יוסף הוסיף שער נוסף למאזן שלו בדקה ה-40. קובי שריקי קינח בדקה ה-88.

משחקים נוספים:
מכבי כפר קנא - הפועל הרצליה 3:1
לכפר קנא: אמיר דיאב (90) להרצליה: עמור בוארון (45, פנדל), שי ניסים (75, פנדל), גיל גילקרוב (82)

מכבי צור שלום - הפועל מגדל העמק
לצור שלום: אולג קופרייב (7), יוני מששה (55). למגדל העמק: אופק מלול (38, 70), נתנאל גולדמן (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully