וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את קייבו

צמד של פאביו קוואליארלה הלוהט סידר לביאנקונרי ניצחון רביעי בארבעה מחזורים. פארמה ופיורנטינה נפרדו ב-1:1 דרמטי

אחרי שהעונה שעברה סיפקה מירוץ דו ראשי, נדמה כאילו הליגה האיטלקית הולכת להיות הרבה יותר צפופה העונה, כשמספר קבוצות גדולות חזרו לפורמה. מי שנראית עד כה פשוט נהדר היא יובנטוס, שרשמה הערב (שבת) ניצחון רביעי בארבעה מחזורים, עם 0:2 ביתי וקליל על קייבו. עוד קודם לכן, פארמה ופיורנטינה סיימו ב-1:1 דרמטי.

פאביו קוואליירלה שחקן יובנטוס (אמצע) עם מירקו ווצ'יניץ'. רויטרס
עדיין מושלמים. שחקני יובנטוס/רויטרס

יובנטוס - קייבו 0:2

הגברת הזקנה המשיכה במומנטום המצוין מהמחצית השנייה מול צ'לסי ולאחר שהצליחה לחזור מפיגור 2:0 ל-2:2 בסטמפורד ברידג'. יובנטוס ניצחה 0:2 את קייבו ושמרה על מאזן מושלם בליגה אחרי ארבעה מחזורים. פאביו קוואליארלה כבש צמד נהדר ולמעשה השלים שלושה שערים בתוך שלושה ימים לאחר שכבש גם מול אלופת אירופה באנגליה. קייבו עם שלוש נקודות בלבד אחרי ארבעה מחזורים.

הביאנקונרי כבשו את הראשון בדקה ה-63 לאחר שקרן של עמנואלה ג'אקריני מצאה את פאביו קוואליארלה, שבעט וולה אדיר בחצי מספרת, סטפנו סורנטינו הצליח לגעת בכדור, אבל הוא חדר פנימה וזה 0:1. השער השני הגיע כעבור חמש דקות, בדקה ה-68, כשהפעם המבשל היה קוג'ו אסמואה, שהכניס מסירת עומק לחלוץ האיטלקי שבעט מצוין פנימה את הכדור וקבע 0:2.

פארמה - פיורנטינה 1:1

משחק דרמטי באניו טארדיני הסתיים בחלוקת נקודות. פיורנטינה השאפתנית התחילה טוב יותר ונהנתה משער של נהדר של פקונדו רונקאגליה הארגנטינאי בדקה ה-20. השוער אמיליאנו ויויאנו שמר על היתרון כשעצר פנדל של חיימה ואלדס בדקה ה-58 בעקבות עבירה ברחבה של רונקאגליה, אבל סטבן יובטיץ' החטיא פנדל מן העבר השני בדקה ה-88 והאורחים שילמו על כך ביוקר. נגיעת יד של לוקה טוני ברחבה זיכתה את פארמה בפנדל נוסף, והפעם ואלדס דייק וקבע שוויון.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully