וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בכורה לידין במכבי חיפה: "הוא וקינן יעשו סדר מאחור"

21.9.2012 / 10:49

הקשר שהגיע מהפועל תל אביב התאמן לראשונה, הצטרפותו מקשה על עטר בבחירת השיטה. פיליאבסקי עדיין סובל מחום

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

אחרי שחתם אתמול על חוזה לחמש שנים במכבי חיפה, אביחי ידין ערך הבוקר (שישי) את אימון הבכורה שלו בקבוצה. ההעברה של ידין, שבוצעה לאחר פגישה בין השחקן לפרקליט המועדון עו"ד אודי שוכטוביץ' והנשיא יעקב שחר, הפכה אתמול לשיחת היום בקרב השחקנים ששוב הזכירו את החשיבות של שינוי השיטה. כזכור, עוד בשעות הבוקר ניסו במכבי חיפה לזרז את הגעתו של ידין בגלל פציעתו של ג'ואל דמאו, שהתבררה מאוחר יותר כלא חמורה, אך ככל שהתקרב מועד ההעברות לסיומו התקדם המשא ומתן.

ההערכה היא שצירופו של ידין יחייב את עטר לשנות את השיטה שלו (4:3:2:1), משום שמדובר בקשר אחורי קלאסי שיצטרף לדמאו במרכז השדה. כשהשניים יפתחו יחד, עטר יצטרך להחליט על מי לוותר מבין שחקני הקישור או לפתוח עם חלוץ בודד. נראה כי המצב הנוכחי יקשה מעט על עידן ורד, שלא תורגל גם אתמול בהרכב ויפתח על הספסל כבר מול אשדוד. "ידין ועזרא הם השדרוג המשמעותי שלנו העונה, כמובן שגם לאנדלובו יש משקל", אמר שחקן בקבוצה, "מה שבטוח הוא שיחד עם קינן משחק ההגנה של הקבוצה ישודרג בצורה משמעותית. יחד הם יעשו סדר מאחור".

ידין קיבל את החולצה מספר 26, בעוד שדלה ימפולסקי החליף למספר 11, ועידן ורד עבר למספר 10, שלא היה בשימוש בקבוצה מאז עזיבתו של ליאור רפאלוב. אגב, מ.ס אשדוד, בשמה הנוכחי, לא ניצחה מעולם בקרית אליעזר. עירוני אשדוד עשתה זאת אי שם באוקטובר 1994, לפני כמעט 18 שנה.

אנדריי פיליאבסקי שחושש מאוד למעמדו בעקבות הצטרפות דקל קינן הציג יכולת טובה מאוד במשחק האחרון בבאר שבע והוא עדיין מתלונן על חום וכאבים. בחיפה טוענים שיהיה כשיר למשחק וחשיבותו היא קריטית לנוכח ההרחקה של אדין צוצאליץ'. גם אייל משומר יוכל לשחק ויעלה עם סד שלא אמור להקשות על התנועה שלו במגרש. היום יתרגל עטר את ההרכב לקראת המשחק. אתמול נראה היה שהמאמן מתלבט לגבי ההרכב והצטרפותו של ידין אף היא הקשתה על בחירת המערך, שיתורגל בהמשך. במהלך שני האימונים האחרונים תורגלו לפרקים מערכים שכוללים חלוץ אחד (דינו אנדלובו) או שני חלוצים (יחד עם שלומי אזולאי, ולפרקים עם ויאם עמאשה).

אזולאי יחתום בשבוע הבא על חוזה חדש לשלוש שנים בקבוצה. כזכור, השחקן סיכם לפני מספר ימים על חוזה חדש ויישאר במועדון. גם נציגי החלוץ אלון תורג'מן ייפגשו עם המועדון בנוגע לשדרוג חוזהו.

במקביל, ההתאחדות לכדורגל החליטה לקנוס את המועדון בסכום מינורי יחסית, 1,000 שקל בלבד, וזאת בטענה שמנהל הקבוצה אדורם קייסי סירב לבקשת השופט במשחק מול קרית שמונה בגביע הטוטו, להורות לשחקנים ללבוש גופיות חימום. בהתאחדות טענו שלאור סירובו של קייסי שחקני הקבוצה היו לאורך המשחק ללא גופיות חימום ובכך נרשמה עבירה על התקנון. עוד צוין, כי רשימת השחקנים הוגשה באיחור.

ידין חתם לחמש שנים: "מאושר להצטרף למועדון גדול"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully