וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אביחי ידין חתם לחמש שנים

20.9.2012 / 18:00

הקשר האחורי עזב את הפועל תל אביב אחרי ארבע שנים, שלושה גביעים ואליפות אחת: ”מאושר להצטרף למועדון גדול"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

צפו במסיבת העיתונאים של מכבי חיפה

אחת העסקאות הגדולות של חלון ההעברות בישראל יצאה לפועל ביומו האחרון של החלון. קשר הפועל תל אביב אביחי ידין, שנמצא בדרכו החוצה מהמועדון כבר תקופה ארוכה, חתם במכבי חיפה.

הירוקים הודיעו הערב (חמישי) כי החתימו לחמש שנים את השחקן והם ינסו להעבירו בבקרת התקציבים עוד הערב, עד תום מועד ההעברות. אם לא יצליחו, יחכו בחיפה עד לבוררות של השחקן מול הפועל תל אביב, שתיערך בשבוע הבא.

ידין, שהוזכר בתקופה האחרונה כומעמד בכיר להצטרף דווקא למכבי תל אביב, אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני מאושר להצטרף למועדון גדול כמו מכבי חיפה, כעת כל כולי להצלחת המועדון".

ידין שיהיה בן 26 בעוד כחודש, שחיק בהפועל תל אביב בארבע השנים האחרונות, אחרי שהחל את הקריירה בהפועל כפר סבא. הוא זכה עם האדומים באליפות אחת ובשלושה גביעים, ושיחק איתם בשלב הבתים של ליגת האלופות. ב-2009 זומן לראשונה לנבחרת ישראל ועד היום לבש את מדיה תשע פעמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחנה שלישית בארץ. ידין/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בחיפה: הירוקים נשמו לרווחה היום, לאחר שהתברר כי ג'ואל דמאו סובל בסך הכל ממתיחה ברצועת הברך ולא מקרע במיניסקוס, כפי שחששו תחילה. הקשר, שנפגע בברכו באימון אתמול, עבר בדיקה נוספת שהפריכה את החשש המוקדם והוא יהיה בסגל למשחק מול מ.ס. אשדוד. יש לציין שאחרי פציעתו של תמיר כהן, דמאו הוא הקשר האחורי היחיד בסגל של ראובן עטר.

במקביל לנושא ידין, במכבי חיפה בדקו בסוף השבוע אפשרות לצרף את קובי מויאל מבית"ר ירושלים. במועדון טוענים כי שיחה בעניין נערכה עם סוכניו. אם דמאו לא יוכל לשחק מול אשדוד, ייתכן שלירוי צעירי יפתח בהרכב כקשר אחורי, או שגוסטבו בוקולי ישחק לצד אייל גולסה.

לאחר שאנדריי פיליאבסקי התלונן אתמול על כאבי שיניים, התברר כי השחקן סובל מחום ובמועדון מקווים שיוכל להתאמן היום. פיליאבסקי אמור לפתוח לצד דקל קינן במרכז ההגנה. אתמול לא תורגל עידן ורד ב-11 של ראובן עטר, אך היום יתורגל ההרכב בצורה ברורה יותר. כך או כך, עטר אמור להוריד את אחד הקשרים ההתקפיים לספסל ומכיוון שיניב קטן וחן עזרא נמצאים בכושר טוב, ההערכה היא שהוא יבחר לספסל את ורד.

קשר מכבי חיפה עידן ורד. ברני ארדוב
קטן ועזרא בכושר טוב יותר? ורד/ברני ארדוב

אגב, מי שתורגל במקום ורד אתמול היה ויאם עמאשה ולפרקים גם דינו אנדלובו. בקרב השחקנים עדיין נשמעים קולות הקוראים לעטר לשנות את השיטה ולשחק עם שני קשרים אחוריים. עטר תרגל אתמול מערך כזה שכלל את אייל גולסה לצד ג'ואל דמאו ושני חלוצים בחוד, ומאוחר יותר החליף את גולסה בבוקולי ואת ויאם עמאשה, שפתח לצד דינו אנדלובו, בשלומי אזולאי. אוראל דגני צפוי להיות הבלם השלישי.

אוהדי הקבוצה פרסמו היום הודעה לפיה הם קוראים לבלם דקל קינן ללבוש את החולצה מספר 21, ששייכת לתמיר כהן. קינן הגיב: "אני נרגש מהחזרה הביתה ומעריך את קבלת הפנים. חשוב לי להבהיר שהמספר 21 שייך לתמיר כהן, אני מכבד זאת ומתכוון לשחק תחת המספר 24. השיבה הביתה זה מה שחשוב, הרבה פחות המספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully