וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "מתרגש לחזור ורעב לחזור לשחק כדורגל"

19.9.2012 / 17:05

הבלם דיבר במסע"ת של מכבי חיפה לקראת מ.ס. אשדוד בשבת. ראובן עטר: "במצבנו, אנו לא יכולים לדבר על מיקום בכלל"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מכבי חיפה נמצאת בתקופה לא טובה. הירוקים פתחו את העונה עם שני הפסדים (2:1 למכבי תל אביב ו-3:1 לעירוני קרית שמונה) וסיימו בתיקו 1:1 מול הפועל באר שבע במחזור האחרון. השבוע, ינסו ראובן עטר ושחקניו לחזור למומנטום במשחק הבית מול מוליכת הטבלה מ.ס. אשדוד בקרית אליעזר, במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. עוד לפני המשחק, הגיע ראובן עטר למסיבת העיתונאים ודיבר לקראת המשחק. בפתיחת מסיבת העיתונאים הציגה מכבי חיפה את שלושת שחקני הרכש החדשים שלה: ג'ואל דמאו, לירוי צעירי ודקל קינן.

הירוקים עדיין שוקלים לצרף שחקן נוסף ועל פי גורמים במועדון, תיתכן פנייה לאביחי ידין בהתאם לתוצאות הבוררות בינו לבין הפועל תל אביב.

דקל קינן בלם מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חזר הביתה. קינן/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה ראובן עטר: "מתחילת העונה דיברנו על זה שאנחנו רוצים להביא קשר אחורי ועוד בלם ישראלי. לצערנו גם תמיר כהן נפצע ונאלצנו להביא קשר אחורי נוסף. אני מעדיף לא לדבר על אביחי ידין או על כל שחקן אחר שלא נמצא כאן. אין כרגע פנייה או מו"מ עם ידין.

"לירוי צעירי יכול לשחק גם כקשר אחורי וגם בשמאל או ימין, כל העמדות בקישור. דקל קינן שיחק אצלי עוד בנתניה ושידרג לנו את ההגנה. הייתה לנו עונה מצוינת ומאז הוא התקדם וחזר למכבי חיפה ולנבחרת. אני שמח שהוא חוזר ומאמין בו.

"אנחנו צריכים במצב שלנו, נקודה אחת מתשע, שזו פתיחה גרועה מאוד, לחבר ניצחון ואז להתחיל לטפס למעלה. נכון לעכשיו, אנחנו לא ראויים לדבר על מיקום כזה או אחר. יש סיבות לכך שלא פתחנו טוב את העונה. אני עושה את החשבונות שלי אחרי כל משחק. אם צריכים להיות שינויים, אעשה שינויים. זה חלק מהתפקיד שלי כמאמן, לקחת אחריות במצבים כאלה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דקל קינן, שחקן מכבי חיפה באימון בכורה בקבוצה. אדריאן הרבשטיין
וכבר החל להתאמן. קינן באימון הבכורה/אדריאן הרבשטיין

"אני לא מאשים את הבלמים שלנו. אני לא חושב שהתוצאות שלנו עד עכשיו זה רק בגלל הבלמים. אם אנחנו מגיעים ומשחקים טוב רק לפרקים ולא למשחק שלם, זו בעיה של קבוצה. אנחנו לא יודעים לשמור על זה במשך משחק שלם".

על המשחק מול אשדוד אמר המאמן: "היא קבוצה טובה עם מאמן מצוין. היא הגיעה מוכנה לפתיחת העונה. אנחנו מקווים מאוד ומאמינים שנשיג את הניצחון הראשון מול אשדוד".

דקל קינן, שחוזר לקבוצה לאחר תקופה לא מוצלחת באנגליה, אמר: "לפני חודש שיחקתי 90 דקות בגביע הליגה. בינואר שיחקתי שלושה משחקים. יש גם ליגת מילואים ואני רציתי לשחק שם. זה אמנם לא אידיאלי ולהגיד שאני נמצא בשיא הכושר זה לא נכון. כי אני לא בשיא הכושר. אני במצב גופני טוב. אני אתאמן וכל החלטה שהצוות המקצועי יקבל היא לגיטימית מבחינתי.

לירוי צעירי, שחקן מכבי חיפה באימון בכורה. אדריאן הרבשטיין
גם הוא ערך אימון בכורה. צעירי/אדריאן הרבשטיין

"התרגשתי מאוד לחזור למכבי חיפה. כי זה מהלך שהתבשל בשבועיים האחרונים. חיכיתי ואני רעב מאוד לדקות משחק ולהיות חלק מקבוצה. כמובן שציפיתי להישאר באירופה יותר משנתיים, אבל כשראיתי שבעונה האחרונה לא שיחקתי הבנתי שאני נשאר במקום. בכדורגל אסור להישאר במקום כי זה הופך אותך להיות חלוד. כשידעתי שאני חוזר לארץ, ידעתי שאני חוזר רק למכבי חיפה. כבר הצהרתי בעבר שאם אשחק בארץ, אשחק רק במכבי חיפה. הייתה לי בדיוק שיחה של שתי דקות עם ראובן עטר, וברגע שהבנתי שהוא מעוניין שאגיע למועדון, לא היססתי לרגע. השיקול המרכזי לחזור לארץ היה הרצון לחזור לשחק כדורגל. כמובן שאני רוצה גם לחזור לנבחרת, אבל כרגע אני רוצה רק לעזור למכבי חיפה ומקווה לחזור לנבחרת ביום מן הימים".

לירוי צעירי שחקן מכבי חיפה עם דקל קינן ג'ואל דמאו. אדריאן הרבשטיין
שלושת שחקני הרכש החדשים. קינן, צעירי ודמאו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully