וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן ברדייב: "החמצנו ניצחון בגלל חוסר ריכוז"

מאמן קאזאן הסביר את שמיטת היתרון מול אינטר. רונדון: "אסור לנוח מולם לשנייה". סטרמאצ'יוני: "אנחנו סופגים מוקדם יותר מדי"

רובין קאזאן החמיצה אתמול (חמישי) ניצחון יוקרתי בסן סירו, כשסיימה ב-2:2 עם אינטר את משחקה הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית. ביברס נאתכו החטיא פנדל בדקה ה-37, אבל אלכסנדר רייזנטב כבש את הריבאונד מהבעיטה, ואחרי שליבאיה איזן (39) רונדון הימם את מילאנו עם שער יתרון נוסף (84), אלא שיוטו נגאמוטו השווה פעם נוספת בדקה ה-90.

"אני מרוצה מהתוצאה", אמר המאמן הרוסי קורבן ברדייב בסיום. "בסך הכל שיחקנו היטב, ולפרקים שלטנו במגרש. אינטר חיזקה את ההתקפה שלה בעזרת החילופים בדקות הסיום ואנחנו איבדנו ריכוז. אני מצטער שהחמצנו ניצחון, אבל אני מודה לשחקנים על המאמץ שהם השקיעו".

רונדון הוסיף: "אנחנו יודעים שאינטר היא אחת הקבוצות החזקות באירופה. במשחקים כאלה אתה לא יכול להרשות לעצמך להירגע או לאבד ריכוז אפילו לשנייה. לרוע המזל זה מה שעשינו, והחמצנו הזדמנות לנצח בסיום".

בצד האיטלקי אמר המאמן אנדראה סטרמאצ'יוני: "אני מצטער שלא ניצחנו, וכמובן שמפריע לי שאנחנו לא מנצחים בבית. ביותר מדי משחקים העונה אנחנו סופגים מוקדם אבל אני לא חושב שיש לנו בעיה בגישה, ויצרנו מספיק מצבים כדי לנצח".

חאבייר זאנטי הוסיף: "רובי ניצלה את ההזדמנויות שלה במחצית הראשונה, ושמה אותנו במצב קשה. אבל לאחר מכן חזרנו לעצמנו ושלטנו במשחק. העובדה שלא ניצחנו בבית לא מוסיפה עלינו לחץ, להיפך, היא נותנת לנו עוד תמריץ להשתפר".

נאתכו החטיא פנדל, קאזאן סיימה ב-2:2 עם אינטר בסן סירו

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully