וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "יש דרך להפסיד, אסור להתבזות ככה"

האדומים התאכזבו מהתבוסה לאתלטיקו. ביקורת על קוטיניו, אנטבי ופיינטסיל יסופסלו. באדיר: "אנחנו לא חוששים מכדור שלג"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב פתחה אמש (חמישי) את דרכה בשלב הבתים של הליגה האירופית עם תבוסה ביתית 3:0 לאתלטיקו מדריד, שאומנם לא ממש טלטלה את המועדון, אך כן בישרה על לא מעט בעיות במערך של האדומים.

מול המצלמות שחקני הקבוצה נמנעו מהלאשים את שחקני ההגנה על הטעויות והקלות בה ספגו מההרכב המשני של הספרדים, אך נדמה שגם הם חוששים להמשך הקמפיין. "אין ספק שיש הבדלי רמות", אמר אחד השחקנים. "אבל אסור להתבזות ככה מול הקהל המדהים שלנו. יש גם דרך להפסיד ואסור שתצוגות כאלה יחזרו".

שחקנים בקבוצה ביקרו את החלטתו של ניצן שירזי להמשיך להעניק קרדיט לברונו קוטיניו, עליו אמרו: "נראה שהוא משחק עם הראש באדמה". נראה שהמאמן יערוך מספר שינויים בהגנה כבר מול עירוני רמת השרון ביום ראשון הקרוב, כשג'ון פיינטסיל ויגאל אנטבי ירדו לספסל, ונעאל חוטבא ואלירן דנין יחליפו אותם.

ברונו קוטיניו שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול אדריאן שחקן אתלטיקו מדריד. ברני ארדוב
"הוא משחק עם הראש באדמה". קוטיניו/ברני ארדוב

הקפטן ואליד באדיר לא ברח מאחריות ואמר בסיום המשחק: "נכון שאתלטיקו מדריד זו קבוצה ברמה הגבוהה אבל היום פשוט לא הגענו למשחק ולא שיחקנו טוב. קורה ואין מה לעשות, כרגע אנחנו מסתכלים קדימה. הטעויות שלנו לא נבעו רק מההגנה, אנחנו קבוצה, לא משחקים רק בהגנה. אבל קורה שטועים. אנחנו לא חוששים עכשיו מכדור שלג, זה ברור לנו שאתלטיקו מדריד תעלה מהבית הזה אבל לנו יש מטרה, אנחנו רוצים לנצח בבית את שאר הקבוצות ואנחנו מקווים שנעלה מהמקום השני".

אלרואי כהן התייחס ליכולת של הקבוצה אמש: "בשלבים מסוימים של המשחק עמדנו יפה והראנו יכולות, חבל שלא ניצלנו את המצבים שלנו כי זה יכל להיגמר אחרת. הם ניצלו כל טעות קטנה שעשינו, אסור היה לנו לעשות את הטעויות האלה אבל הם גם ידעו לגרום לנו לעשות אותן".

"ידענו מראש שהמאבק שלנו בבית הזה הוא לא נגד אתלטיקו שהיא ברמה אחרת", הוסיף כהן. "אנחנו כמובן רוצים להגיע לרמה הזאת אבל אסור להתכחש לזה, הרמות של הליגות שונות. ביום נתון ברור שאפשר לנצח או לעשות תוצאה טובה אבל מבחינת הרמות הכלליות של המועדונים, התקציבים והליגות מדובר ברמות שונות. יש תחושת החמצה, אחרי כל הפסד יש תחושה כזו ואנחנו מאוכזבים אבל נתנו את כל מה שיש לנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
איכזבו את הקהל. תמוז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully