וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה - באיירן 2:0, המבורג - דורטמונד 2:3

קרוס ומולר שמרו על המאזן המושלם של הבווארים, שנמצאים בפסגה. הדאבליסטית הפסידה לראשונה אחרי 31 משחקים

הבונדסליגה ממשיכה לספק רגעים מרגשים ובעיקר דרמטיים ומרתקים. שני המשחקים הבולטים בשבת סיפקו את התוצרת, כאשר באיירן מינכן שמקווה לחגוג העונה את האליפות פגשה למשחק צמרת את שאלקה, וניצחה 0:2 אחרי שטוני קרוס ותומאס מולר הבקיעו במחצית השנייה. לא פחות מעניין היה משחקה של האלופה בורוסיה דורטמונד, שאחרי 31 משחקים ספגה הפסד ראשון, 3:2 להמבורג באחד המשחקים הכי דרמטיים העונה, כשיונג מין סון הדרום קוריאני כבש שני שערים לזכות הקבוצה שעד הערב לא השיגה ולו נקודה אחת בליגה. גם פרנקפורט, כמו באיירן, עם מאזן מושלם וכבר בשישי היא המשיכה להדהים עם ניצחון 1:2 על נירנברג בחוץ.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן (ימין) עם טוני קרוס. רויטרס
ליגת האלופות באמצע השבוע לא השפיעה עליהם. קרוס ומולר חוגגים/רויטרס

נירנברג - פרנקפורט 2:1

מה תגידו על העולה החדשה? הקבוצה של ארמין פה ממשיכה להדהים את הבונדסליגה ועם ניצחון רביעי ברציפות, לא רק ששמרה על המאזן המושלם אלא גם רשמה את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה של עולה חדשה. החלוץ האוסטרי ארווין הופר עלה מהספסל בדקה ה-21 כדי להחליף את אוליבייה אוקסיאן שנפצע וכעבור ארבע דקות הכניע את רפאל שייפר. היפני טקאשי אינוי סיים מבצע אישי נהדר עם בעיטה מדויקת לפינה וקבע 0:2 בדקה ה-60. נירנברג הצליחה רק לצמק עם שער נגיחה של המחליף הצעיר סבסטיאן פולטר בדקה ה-76. המארחת של דיטר הקינג, שפתחה גם היא את העונה בצורה נפלאה, נעצרה עם הפסד ראשון אחרי שני ניצחונות ותיקו. אלמוג כהן ישב 90 דקות על הספסל ולא שותף.

שחקן נירנברג טימותי צ'נדלר מנסה לעצור את שחקן פרנקפורט טקאשי אינוי. GettyImages
שער במבצע אישי נהדר. אינוי/GettyImages

שאלקה - באיירן מינכן 2:0

המאזן המושלם של באיירן מינכן נשמר גם מול שאלקה השאפתנית, שספגה את הפסדה הראשון העונה אחרי שדווקא הפגינה מחצית ראשונה לא רעה בכלל. הקבוצה מגלזנקירשן, שניצחה 1:2 בחוץ את אולימפיאקוס בליגת האלופות, קיוותה לעקוץ את הבווארים, שניצחו את ולנסיה באליאנץ ארינה, אבל גם ללא פרנק ריברי הפצוע שלא נכלל בסגל, שחקניו של יופ היינקס הסתדרו מצוין.

כבר אחרי חמש דקות ג'וליאן דרקסלר הגיע למצב הראשון של שאלקה אחרי שקיבל כדור טוב מג'פרסון פרפאן, אבל החמיץ עם בעיטה מחוץ למסגרת. דקה לאחר מכן הנסיונות של שאלקה נמשכו כשפרפאן שיגר כדור חזק מחוץ לרחבה, והחמיץ גם הוא. באיירן נכנסה למשחק בדקה ה-25 כאשר מריו מנדז'וקיץ' קיבל כדור רוחב מטוני קרוס, אבל נגח מעט גבוה מדי.

ובכל זאת באיירן הצליחה לכבוש שלושים דקות לאחר מכן (55) כשמהלך קבוצתי מצוין הניב את השער: טוני קרוס קיבל כדור מתומאס מולר והמשיך מקרוב פנימה. ההגנה של שאלקה לא עמדה בלחץ ושלוש דקות לאחר מכן מולר שינה תפקיד והפך לכובש כאשר הוא חלף על פני השומר שלו ובעט את השני של באיירן. הבווארים הגיעו לעוד כמה הזדמנויות טובות, אבל בסופו של דבר הסתפקו בניצחון המשכנע.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן באיירן מינכן (ימין) מול קיריאקוס פפאדופולוס שחקן שאלקה. רויטרס
במחצית הראשונה דווקא שאלקה הייתה טובה יותר. פפאדופולוס נאבק עם מנדז'וקיץ'/רויטרס

המבורג - דורטמונד 2:3

בחלומות הכי ורודים שלה, לא חלמה המבורג שהיא זו שתצליח לעצור את דורטמונד אחרי 31 משחקים רצופים שבהם היא לא ירדה מנוצחת. כנראה שהחיזוק בקבוצה של טורסטן פינק בדמות רפאל ואן דר וארט, שחזר אליה אחרי שנים בריאל מדריד וטוטנהאם, עשה את שלו והוסיף לא מעט התלהבות לקבוצה.

כשהיא עם אפס נקודות אחרי שלושה מחזורים, המבורג הצליחה לחגוג מול הקבוצה של יורגן קלופ, שהגיעה למשחק עם מומנטום חיובי לאחר שהצליחה לנצח 0:1 את אייאקס בליגת האלופות, במשחק דרמטי במיוחד. אחרי שתי דקות ואן דר וארט הגביה כדור מצוין לראש של יונג מין סון, והחלוץ הדרום קוריאני נגח מקרוב את שער היתרון. דורטמונד לא ויתרה ועד המחצית רוברט לבאנדובסקי החמיץ פעמיים שתי הזדמנויות קורצות.

אבל הדאבליסטית הצליחה לחזור למשחק בפתיחת המחצית השנייה כאשר לבאנדובסקי מצא את איבן פרישיץ', שבעט פנימה וקבע 1:1. המבורג לא נבהלה, הפעילה לחץ והחזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-55 כשואן דר וארט עם בישול שני מצא את איבו איליצ'ביץ', שבעט פנימה. נגמר? ממש לא כי ארבע דקות לאחר מכן יונג מין סון כבש את השני שלו והשלישי של המבורג. דורטמונד לא ויתרה והצליחה לצמק דקה אחת בלבד לאחר מכן (60) כשפרישיץ' בעט מקרוב פנימה וקבע את תוצאת המשחק.

משחקים נוספים:

מיינץ - אוגסבורג 0:2
למיינץ: אנדראס איבנשיץ 10, אדם שלאי 25

וולפסבורג - גרויטר פירת 1:1
לוולפסבורג: איביצה אוליץ' 42, לגרויטר פירת: עמנואל פוגטץ 27, עצמי

פורטונה דיסלדורף - פרייבורג 0:0

רפאל ואן דר וארט שחקן המבורג (ימין). GettyImages
האם הם האמינו שהם יצליחו לעצור את הדאבליסטית? ואן דר וארט בטירוף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully