וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופל לנשיא פיב"א: נבחרת ישראל לא תשחק ביום כיפור

יו"ר האיגוד פנה לאולאפור ראפנסון והבהיר כי ביורובאסקט 2013, ישראל לא תשחק ביום הכיפורים כמו גם בראש השנה

שבועיים בלבד לאחר שנבחרת ישראל העפילה ליורובאסקט 2013, באיגוד מתחילים לעסוק בבעיה האמיתית - לוח הזמנים של האליפות. הטורניר שייערך בסלובניה מיועד להיפתח ברביעי לספטמבר, מה שאומר שהוא יפול גם על ראש השנה וגם על יום הכיפורים.

היום (חמישי), שיגר יו"ר האיגוד אבנר קופל מכתב דחוף לנשיא פיב"א אירופה, אולאפור ראפנסון, בו הוא הודיע חד משמעית כי הנבחרת של אריק שיבק לא תוכל לשחק בשום אופן ביום הכיפורים, שיחול בשנה הבאה ב-14 לספטמבר.

במכתבו הסביר קופל לרפאנסון כי לנבחרת אין אפשרות לשחק ביום זה והבקשה היא לשחק בערב יום הכיפורים, עד לשעה 15:30 או במוצאי יום הכיפורים, החל מהשעה 21:30. קופל פירט במכתבו מהי משמעות היום הקדוש בישראל ומהי חשיבותו ליהדות ולמדינה. יש לציין כי בתאריך זה ייערך כבר הסיבוב השני והבעיה תיווצר רק במידה שישראל תעפיל אליו.

בנוסף ליום הכיפורים, ביקש קופל כי הנבחרת לא תשחק גם בראש השנה. הבקשה במקרה זה היא לשחק ביום פתיחת האליפות עד לשעה 15:00 ושהמשחק השלישי של ישראל יתקיים ביום שישי (6/9) עד 15:00 או במוצאי שבת (7/9) אחרי השעה 20:30.

הגרלת היורובאסקט תיערך ב-18 לנובמבר בלובליאנה, סלובניה ואת האיגוד ייצג המאמן שיבק. עד סוף השבוע הבא אמורה פיב"א לקבוע את קבוצות הדירוג, כש-24 הנבחרות יחולקו לשש קבוצות דירוג ויוגרלו לארבעה בתים.

כדורסל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אבנר קופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully