וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: החלוץ רוברט ארנשו סיכם לשנה

20.9.2012 / 11:09

החתמה שמינית לצהובים. חלוץ קרדיף סיטי עבר את הבדיקות הרפואיות: "כאן כדי ליהנות". אבו זייד עשוי לפתוח מול ק"ש

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) כי הקבוצה הגיעה לסיכום עם חלוץ קבוצת קרדיף סיטי, רוברט ארנשו, שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות וצפוי לחתום על חוזה לשנה. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "אני שמח על תוספת הכוח החדשה. יום ההעברות האחרון תמיד טומן בחובו הפתעות נחמדות וזו אחת מהן. מאזן כיבוש השערים שלו מדבר בעד עצמו".

לאחר שהשלים את החתימה על החוזה לשנה, ארנשו, שהפך לשחקן הרכש השמיני של קרויף ואוסקר העונה, אמר לאתר הרשמי: "החתימה במכבי תל אביב היא ההחלטה המקצועית הנכונה עבורי. אני מווילס, אך כשבחנתי את מכבי לפני החתימה ולאחר כל מה ששמעתי על המועדון מג'ורדי קרויף, ברור לי שמדובר במועדון גדול, עם קהל אוהדים ענק".

השחקן יגיע כבר מחר בבוקר למתחם האימונים בקרית שלום ויצטרף להכנות הקבוצה לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה ביום שני. החלוץ, שהיה רגיל לשחק עם החולצה מספר 10 בכל הקבוצות בהן שיחק, ילבש במכבי תל אביב את החולצה מספר 19, שהייתה שייכת בעונה האחרונה לרועי קהת. ארנשו סיכם: "יש כאן מנג'ר חדש, צוות אימון חדש וזוהי תקופה מיוחדת עבור המועדון. אני כאן כדי לתת את כל מה שיש לי, אבל לא פחות חשוב, ליהנות מלשחק כדורגל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רזומה מרשים. ארנשו וג'ורדי קרויף/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארנשו בן ה-31 נולד בזמביה ועבר עם אימו ואחותו לוויילס בגיל 17, אז גם החל את דרכו במדי קרדיף סיטי. אחרי שש שנים במועדון עבר ארנשו לווסט ברומיץ' ב-2004, במדיה כבש 12 שערים ב-43 משחקים. לאחר מכן עבר לעונה אחת מוצלחת מאוד בנוריץ' בה כבש 27 שערים, וכתוצאה מכך דרבי קאונטי הפכה אותו לשחקן הרכש היקר בתולדותיה כששילמה תמורתו 3.5 מיליון ליש"ט ב-2007, אך ארנשו איכזב עם שער בודד במדי הראמס. משם עבר החלוץ לנוטינגהאם פורסט שם שיחק שלוש עונות וכבש 35 שערים. לפני שנתיים חזר ארנשו לקרדיף סיטי, ואשתקד כבש שלושה שערים ב-19 הופעות במדי הכחולים. בעשר השנים האחרונות הוא אף רשם 58 הופעות במדי נבחרת ווילס בהן כבש 16 שערים.

ארנשו, אגב, מחזיק בשיא מעניין באי הבריטי: הוא השחקן היחיד שהבקיע שלושער בליגה הבכירה, השנייה, השלישית, בגביע, בגביע הליגה ובמשחק בינלאומי. את השלושער בפרמייר ליג כבש ב-2005, בניצחון ווסט ברומיץ' 1:4 על צ'רלטון. בנבחרת ווילס הוא כבש שלושער ב-0:4 על סקוטלנד ב-2004.

מכבי תל אביב קיימה הבוקר אימון נוסף לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה, ביום שני בבלומפילד. הקשר חסן אבו זייד שהגיע מבני יהודה וחתם אמש על חוזה לארבע עונות, ערך אימון בכורה במדים הצהובים והוא עשוי להיות בסגל למשחק. באימון הקבוצה פגש השחקן אלירן עטר ומהארן ראדי, עימם הוא שיחק בעבר בבני יהודה.

חסן אבו זייד באימון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתחיל להתאקלם. אבו זייד/ברני ארדוב

בצוות המקצועי ינסו במקביל גם לדלל מעט את הסגל, כאשר מי שמוזכר כמועמד לעזוב הוא הקשר משה לוגסי שעשוי לעבור להפועל רמת גן, כפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! ספורט. לוגסי סיכם למעשה את תנאיו בקבוצה של פרדי דוד וגם פרטי ההשאלה בין המועדונים נסגרו וכעת הכל תלוי בהחלטתו של הקשר, אם לעזוב או להישאר ולהילחם על מקומו וזאת לאחר שהובהר לו כי הוא לא צפוי לקבל דקות משחק רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully