וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החלה את מחנה האימון בגרמניה

הקבוצה של ארז אדלשטיין תפתח את משחקי האימון שלה לקראת העונה מול קבוצת היידלברג מהליגה השנייה בגרמניה

הפועל תל אביב נחתה אמש בפרנקפורט שבגרמניה ומשם הגיעה לעיר מנהיים, שם תערוך מחנה אימונים בן שבוע ימים. מחנה האימונים ייערך בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויכלול שלושה משחקים מול קבוצות הבונדסליגה ומשחק אחד מול קבוצת הליגה השניה. הקומבו גארד החדש של הפועל, טורה מארי שחתם שלשום בקבוצה יצא גם הוא למחנה לאחר שערך עם הקבוצה את האימון המסכם בארץ ערב הטיסה (תמונות מצורפות).

לצד מארי, גם יוני ניר ושחקן נבחרת הנוער רום גפן יצאו עם הקבוצה לגרמניה. ניר (26, 2.04) מתאמן עם הקבוצה בחודש האחרון ובהפועל תל אביב מעוניינים לצרפו. ההחלטה הסופית בעניין תתקבל על ידי ארז אדלשטיין במהלך מחנה האימונים.

הערב צפויים חניכיו של אדלשטיין לפגוש את USC היידלברג למשחק האימון הראשון. היידלברג משחקת בליגת ה Pro A , הליגה השנייה בדרגתה בגרמניה. מועדון הכדורסל של היידלברג נוסד ב 1952 וזכה ב-9 אליפויות, מרביתן בשנות החמישים והשישים שנחשבות לתור הזהב של המועדון. כמו הפועל, המועדון בילה בשנים האחרונות בליגות נמוכות וכעת נמצא במגמת עלייה ובדרך חזרה למרכז הבמה. כיום מאמן את הקבוצה אוי סאוייר הגרמני ומשחקים בה ארבעה שחקני רכש אמריקאים.

  • עוד באותו נושא:
  • טורה מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully