וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ברזיל וניימאר ניצחו 1:2 את ארגנטינה

פנדל של ניימאר (93) הרגיע את אוהדי ברזיל, שכבר שרקו בוז למנזס וקראו בשמו של סקולארי. השחקנים מאירופה לא שיחקו

ניימאר שוב הציל את מאנו מנזס. חלוץ נבחרת ברזיל כבש הלילה (חמישי) שער מהנקודה הלבנה עמוק בזמן הפציעות, והעניק לסלסאו ניצחון 1:2 על נבחרת ארגנטינה במשחק ידידות שנערך בגויאנה. זה היה משחק ראשון מבין שניים בין שתי הנבחרות הגדולות של דרום אמריקה, כשהמפגש הבא ייערך ב-3 באוקטובר ברסיסטנסיה בצפון ארגנטינה. המשחק הלילה, כמובן, נערך ללא השחקנים שמשחקים באירופה.

הקהל בברזיל שוב התאכזב מהיכולת של הנבחרת המקומית, והאוהדים כבר החלו לשרוק ולהתמרמר ולהביע את חוסר שביעות הרצון שלהם, עד שהגיע שער הניצחון של ניימאר, כתוצאה מנגיעת יד ברחבה לאנדרו דסבאטו.

זה היה המשחק החמישי של ברזיל מול ארגנטינה תחת מנזס, ועד עתה המאזן שלו הוא שני ניצחונות, תיקו ושני הפסדים. הקהל כבר החל לקרוא בשמו של לואיס פליפה סקולארי, המאמן לשעבר, ושאגו "צ'או מאנו, תחזור פליפו".

חואן מנואל מרטינס (שמשחק בקורינתיאנס) העניק לארגנטינה יתרון מוקדם, עם שער בדקה ה-20 בהזדמנות הראשונה של האורחים, אבל ברזיל השוותה 6 דקות מאוחר יותר מנגיחה של פאוליניו, אחרי הגבהה של כדור חופשי של ניימאר, משער בספק נבדל. כאמור, בדקה ה-93 ניימאר כבש את שער הניצחון.

"הולך להיות משחק שונה לגמרי", התייחס ניימאר לגומלין מול הארגנטינאים, "פה הם שיחקו הגנתי, אבל בבית הם יצטרכו לתקוף יותר. נצטרך להישאר שם רגועים, ולנצל את ההתקפות המתפרצות".

הרכבי הנבחרות:
ברזיל: ג'פרסון, לוקאס מרקס, דדה, רבר, פביו סנטוס, ראלף, פאוליניו, ג'דסון, לוקאס מורה, ניימאר, לואיס פביאנו.

ארגנטינה: אוסקר אוסטארי, ליסנדרו לופס, סבה דומינגס, לאנדרו דסבאטו, ג'ינו פרוצי, פאבלו גיניאסו, רודריגו בראניה, קלמנטה רודריגס, מקסי רודריגס, חואן מנואל "בוריטו" מרטינס, הרנן בארקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully