וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ליאו מסי מתקרב לשיא, פיקה פצוע ובהיריון

ליאונל מסי כבר עומד על עשרה שערים העונה אחרי הצמד מול ספרטק, פיקה בספק לקלאסיקו. יובנטוס גאה, בוריסוב חוגגת

וידאו: רויטרס. עריכה: גדי וינסטוק

רגעים של מבוכה עברו בין אוהדי ברצלונה הערב (רביעי). מאותם אוהדים שהגיעו לקאמפ נואו וציפו לקבל הצגה נוספת של בארסה מול ספרטק מוסקבה. אלא שהדרך לניצחון 2:3 של הקטאלנים על ספרטק מוסקבה לא הייתה קלה. בארסה עלתה ליתרון מוקדם משער של כריסטיאן טייו הצעיר, אבל שער עצמי של דני אלבס ושער נוסף של רומולו העלו את הרוסים ליתרון מדהים, לא לפני שליאונל מסי עם צמד הציל שוב את הקטאלנים לקראת סיום.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
"לא קל לנצח במשחק כמו הערב". מסי/רויטרס

ברצלונה קיבלה גם בשורות רעות לאחר שהתבשרה שג'רארד פיקה נפצע והוא צפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה. פיקה, שנפצע ברגלו במהלך הניצחון על ספרטק מוסקבה, הצטרף לקרלס פויול ואנדרס אינייסטה ברשימת הפצועים של בארסה ומי שצפוי למלא את מקומו במרכז ההגנה הוא הקשר אלכס סונג, שהגיע מארסנל. פיקה יחמיץ את המשחק של ברצלונה מול גרנאדה בשבת ומשחק החוץ בסביליה במחזור לאחר מכן, ועשוי לחזור למשחק הבית מול בנפיקה ב-2 באוקטובר. הקלאסיקו מול ריאל מדריד ייערך ב-7 באוקטובר, ובברצלונה מקווים שהוא לא יחמיץ את המשחק החשוב.

כוכב ברצלונה ליאונל מסי כבש את עשרו העשירי (!) העונה, בשבעה משחקים בלבד. זה שערו ה-53 ב-69 משחקים בצ'מפיונס, כשעדיין רק ראול (71) ורוד ואן ניסטלרוי (56) מקדימים בטבלת כובשי כל הזמנים, כמובן ששניהם עם כמות כעט כפולה של משחקים.

מסי חגג בסיום וכמובן התייחס לפציעתו של ג'רארד פיקה, שהוחלף במהלך המשחק: "לא קל לנצח במשחק כמו שהיה לנו הערב מול קבוצה שיושבת מאחור ומתגוננת. יש לספרטק חלוצים מהירים מאוד והיא שיחקה מצוין בהתקפות המתפרצות. חבל מאוד שג'רארד פיקה נפצע. הוא שחקן חשוב מאוד בשבילנו, ממש כמו קרלס פויול, אבל יש לנו הרבה שחקנים בסגל". אגב, הזמרת שאקירה, בת זוגו של פיקה, אישרה שהיא בהיריון ושהזוג מצפים להולדת ילדם הראשון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מיקל: "ספגנו שער שני זול מדי"

צ'לסי יכולה להרגיש מאוכזבת מאוד מעצמה. אלופת אירופה הובילה כבר 0:2 בבית מול צ'לסי בזכות צמד אדיר של אוסקר, אבל הגברת הזקנה הצליחה לחזור לחיים ולאזן ל-2:2 בזכות שערים של ארתורו ופאביו קוואליירלה וסחטה נקודה יקרה מאוד בסטמפורד ברידג'.

רוברטו די מתאו דווקא שפע חיוכים למרות שהקבוצה שלו איבדה יתרון: "היה משחק כדורגל טוב מאוד ושתי הקבוצות היו יכולות לנצח. היו לנו הזדמנויות לכבוש את השלישי, אבל אז הם השוו. היינו במצב מצוין ויצאנו רק עם נקודה מול קבוצה איכותית. אולי היינו צריכים לעשות יותר כדי למנוע את השערים". על אוסקר אמר: "בכורה מדהימה והיה נפלטא לצפות בו. היה לו חלק גדול היום ואני מקווה שהוא יכבוש עוד שערים גדולים בקרוב".

"התחלנו טוב מאוד, כבשנו שני שערים מצוינים ושלטנו במשחק", אמר אחרי המשחק קשר צ'לסי ג'ון אובי מיקל, "הם כבשו, אבל פתחנו את המחצית השנייה כמו שהתחלנו את המשחק כולו. אז ספגנו שער זול מדי. אני חושב שקצת היינו רדומים מדי".

שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון: "אנחנו שמחים מתיקו במגרש קשה נגד אלופת אירופה, אבל אם לנתח את המשחק, ספגנו שני שערים בזמן שגם היינו יכולים לעלות ליתרון. הצגנו רמה גבוהה ואופי חזק. כיף להיות בחזרה בליגת האלופות כי זה הגיע אחרי שנים קשות. הרווחנו את המקום שלנו בלב וזיעה ועכשיו צריך המשכיות. זה ההבדל בין קבוצה רגילה לקבוצה חזקה".

ארתורו וידאל: "הלב של יובנטוס לא משתנה ואנחנו מראים את זה כל הזמן. עשינו את זה הלילה ואני שמח כי העבודה הקשה שלנו משתלמת".

רוברטו די מתאו מנג'ר צ'לסי. רויטרס
איזו אכזבה. די מתאו/רויטרס

לאהם: "התחלה טובה"

באיירן מינכן הפכה הערב לקבוצה השלישית מגרמניה שמחמיצה פנדל במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, אבל גם לשלישית שמנצחת כשגברה בבית 1:2 על ולנסיה. בסטיאן שווינשטייגר עם שער שלישי ברציפות וטוני קרוס כבשו לזכות הבווארים, נלסון ואלדס צימק לזכות העטלפים וראה את מריו מנדז'וקיץ' מחמיץ פנדל בדקה ה-90 אחרי שאדיל ראמי הכשיל את אריאן רובן ברחבה וספג צהוב שני ואדום.

"זה פנטסטי לחזור ולשחק שוב בליגת האלופות", אמר מאמן באיירן יופ היינקס, "אמנם השער שספגנו היה קצת מרגיז והגיע לנו לנצח 0:2, אבל העיקר שהצלחנו להשיג שלוש נקודות נגד יריבה ישירה על ראשות הבית".

פיליפ לאהם: "תמיד מיוחד לשחק בליגת האלופות. זה פנטסטי שהצלחנו לנצח היום. השער שספגנו בסיום היה ממש לא נחוץ והיינו גם צריכים לכבוש את השער השני מוקדם יותר. הכי חשוב שהשגנו שלוש נקודות. זו התחלה טובה נגד היריבה הכי חזקה בבית".

בסטיאן שווינשטייגר: "חשוב מאוד להשיג את שלוש הנקודות. הראינו כדורגל טוב, אבל אחרי שהובלנו 0:1 גם לוולנסיה היו הזדמנויות לכבוש". חאבי מרטינס: "אני מרוצה מאוד. החזקנו בכדור ושלטנו לאורך שלבים רבים. הקישור גם היה טוב. אני מרגיש מאוד בנוח כאן והדברים עובדים לנו טוב". אריאן רובן: "השנה היא הזדמנות חדשה וצריך להתחיל הכל מחדש. זה היה משחק טוב, מכיוון שוולנסיה היה יריבה חזקה. כולנו מלאי מוטיבציה ורעבים. ניצחון 1:2 יכול לבנות אותנו".

יופ היינקס מאמן באיירן מינכן. רויטרס
"חשוב שניצחנו יריבה ישירה בקרב על הפסגה". היינקס/רויטרס

פרגוסון: "הכי חשוב לנצח במשחק הפתיחה"

מנצ'סטר יונייטד הצליחה לרשום ניצחון לא כל כך מרשים של 0:1 ביתי מול גלאטסראיי, אבל כל כך חשוב. השדים האדומים נהנו משער של מייקל קאריק וראו את נאני מחמיץ פנדל כדי לסיים בניצחון דחוק. הרגע המשמח מבחינת אוהדי יונייטד היה כשדארן פלטשר נכנס כמחליף במקום פול סקולס וחזר למגרשים לאחר 10 חודשים.

"במחצית הראשונה איבדנו יותר מדי כדורים והם הצליחו לצאת למתפרצות מהירות", אמר לאחר המשחק מנג'ר יונייטד אלכס פרגוסון, "במחצית השנייה, היינו הרבה יותר יציבים מאחור, וכל ההזדמנויות היו שלנו. זה היה משחק פתיחה טוב, גלאטסראיי היו מאוד בטוחים בעצמם בהחזקת הכדור, ואחרי כל ההחמצות שלנו במחצית השנייה זה היה ממש מסוכן. שלוש נקודות במשחק הפתיחה הן דבר חשוב מאוד, במיוחד כשאתה רואה את מה שקרה לנו בעונה שעברה".

דארן פלטשר שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
קאמבק מרגש. פלטשר/רויטרס

חלב: "זה ניצחון היסטורי עבורנו"

עם כל הכבוד לקבוצות הגדולות של המפעל, מי שגנבה את ההצגה ועשתה את ההפתעה הכי גדולה אמש היא ללא ספק באטה בוריסוב, אלופת בלארוס. בוריסוב, שהדיחה כזכור את האלופה הישראלית בדרך לשלב הבתים, פתחה את הקמפיין שלה בליגת האלופות בצורה הרואית עם ניצחון חוץ מדהים 1:3 על ליל הצרפתית.

"זה היה ניצחון היסטורי. ניצחנו קבוצה מאוד חזקה. שיחקנו עם המון מוטיבציה, התכוננו היטב למשחק הזה ושיחקנו כפי שרצינו". כך אמר אלכסנדר חלב הקשר הבלארוסי הוותיק והוסיף: "עבורנו זה היה רק הצעד הראשון. אנחנו צריכים להתקדם ממשחק למשחק ואסור להיכנס לאופוריה. גם ליל יכולה להפוך את הקערה לטובתה".

בצד השני, באופן טבעי נרשמה אכזבה גדולה בקרב הצרפתים בעקבות ההפסד המפתיע. טוליו דה מלו, חלוצה של ליל, אמר לאחר המשחק: "אנחנו כולנו מאוד מאוכזבים. אנחנו יודעים ששיחקנו רע במיוחד במחצית הראשונה. לא יודע להסביר בדיוק מה קרה. עבדנו קשה לקראת המשחק הזה ואנחנו שווים הרבה יותר ממה שהצגנו מול בוריסוב, אבל דברים פשוט לא עבדו".

אלכסנדר וולודקו שחקן באטה בוריסוב. רויטרס
הישג מדהים לבלארוסים. אלכסנדר וולודקו חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully