וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד מאור: "יהיה מרגש מאוד לחזור הביתה"

מאמנה הטרי של עירוני רחובות, יפגוש כבר במחזור הפתיחה את האקסית שלו, מכבי ראשון לציון: "אצטרך להתרכז בקבוצה שלי"

אירוע פתיחת העונה של ליגת ווינר התקיים בהדר יוסף, בהשתתפות יו"ר האיגוד דורון שמחי, מנכ"ל הטוטו איציק לארי, מאמן נבחרת ישראל הנכנס דראגן ג'וקיץ', יושבי הראש, הקפטנים והמאמנים של קבוצות ליגת ווינר, ואבישי סמולר - הכוכב הגדול של הכדוריד הישראלי שחוזר לשחק כאן אחרי 5 שנים בליגה הטובה בעולם, הבונדסליגה הגרמנית. באירוע התמקדנו בעונת המשחקים שבפתח בליגת ווינר, נפרדנו משלמה הופמן מאמן הנבחרת היוצא, שאיחל הצלחה למאמן הנכנס ג'וקיץ'.

ליגת ווינר בכדוריד תפתח מחרבמשחק בין האלופה מכבי סרוגו ראשל"צ לבין עירוני רחובות (19:45, שידור ישיר בערוץ הספורט), כשמירב העניין יתרכז בחזרה של גלעד מאור, המאמן שהוליך את הצהובה לעידן התארים וההצלחות, לבית מכבי. מאור שזכה בתואר מאמן העונה, סיפר: "אני מתחיל להרגיש את זה, ואתמול זה עבר הרבה בלילה. זה יהיה מרגש מאוד לחזור הביתה, היו ימים גדולים של תארים אבל אצטרך להתרכז בכדוריד ובקבוצה החדשה שלי".

עוד מחר - מפגש העולות בין מכבי ארזים ר"ג לבין הפועל קרית אונו/גני תקוה. ביום שישי יתקיימו יתר משחקי המחזור הראשון, בהם המפגש המסקרן בין בני הרצליה למחזיקת הגביע הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ.

אבישי סמולר, ששיחק בחמש השנים האחרונות בבונדסליגה, וחוזר ארצה למועדון שבו גדל הפועל ראשל"צ, הנחה את טקס המצטיינים: בויאן בוטוליה, כוכבה של הפועל ראשל"צ, הוא גם שחקן העונה שעברה בליגת ווינר, גלעד מאור - מאמן העונה, טל הרשקוביץ - תגלית העונה. סמולר: "זו הייתה חוויה מדהימה אבל כיף לחזור לארץ. קשה לסכם 5 שנים בכמה רגעים. זו ללא ספק התקופה היפה בחיי. במועדון כמו הפועל ראשל"צ הציפייה היא ללכת על כל התארים. זו לא תהיה משימה קלה אבל נעשה את המאמץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכנים לעונה החדשה. מאמני ליגת העל/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר האיגוד, דורון שמחי: "סיום העונה שעברה היה מותח בצורה בלתי רגילה והראה כי הליגה חיה ותוססת, הלוואי והעונה תמשך הדרמה. גם השנה זהות האלופה אינה ידועה וכל קבוצה מהגדולות יכולה לזכות בתואר. במקביל, אנחנו נמשיך לקדם ולהתקדם במסגרת עידן סגל הזהב ולהעלות את הכדוריד עוד מדרגה".

שלמה הופמן, המאמן היוצא של הנבחרת שמצטרף לא.ס סביון, ממנו נפרדנו היום: "כולנו עם הנבחרת, לא יהיו משחקים קלים וצריך הרבה סבלנות על מנת להצליח. משפחת הכדוריד תעמוד מאחורי הנבחרת וחשוב שכולנו נהיה מאוחדים סביבה, הרי שהצלחת הנבחרת תהווה הצלחה לכל הענף".

הופמן איחל הצלחה למאמן הסרבי הנכנס של נבחרת ישראל, דראגן ג'וקיץ', שאמר: "אני שמח להיות כאן, זה כבוד גדול. אני לא מאמין בהרבה דיבורים, אלא בעבודה קשה ומשותפת. רק ביחד נוכל לעשות עבודה טובה ולהביא להישגים רבים יותר. יש כאן פוטנציאל טוב לכדוריד, ואני מאחל לכולם שנה טובה, שתהיה מהנה ומוצלחת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצטרף לא.ס סביון. מאמן נבחרת ישראל, שלמה הופמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully