וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "אם מישהו צריך לבקר את הקבוצה זה אני, לא ג'ו הארט"

מאמן מנצ'סטר סיטי לא אהב את הביקורת של השוער על חבריו אחרי ההפסד לריאל מדריד: "שיישאר בשער ויתרכז בהצלות"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

מנצ'סטר סיטי הייתה שותפה אתמול (שלישי) להצגת כדורגל נהדרת בסנטיאגו ברנבאו, אך סיימה אותה עם הפסד דרמטי 3:2 לריאל מדריד. אלופת אנגליה הוליכה פעמיים ואיימה להעמיק את המשבר של הבלאנקוס, אך ספגה פעמיים בדקות הסיום וחזרה מבירת ספרד ללא נקודה במחזור הראשון של בית המוות בליגת האלופות.

בסיום המשחק נראה השוער ג'ו הארט עצבני ואמר: "זה לא היה זה, אי אפשר להוביל 1:2 ולהפסיד ככה. אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו". כששמע על כך לא היסס מאמנו רוברטו מאנצ'יני להגיב: "ג'ו הארט צריך להישאר בשער ולהתרכז בהצלות. אם מישהו צריך לבקר את הקבוצה זה צריך להיות אני, לא ג'ו הארט. אני השופט, לא ג'ו הארט".

על העובדה שקבוצתו עדיין לא סיימה אף משחק ללא ספיגות העונה אמר מאנצ'יני: "צריך לתת על זה את הדעת. מותר להפסיד לקבוצה כמו ריאל, אבל כשהיינו ביתרון 1:2 שלוש דקות לסיום היינו צריכים לדעת לשמור על היתרון, במקום ללכת עמוק מדי לאחור ולהשאיר לריאל חופש פעולה רב יותר בקצה הרחבה".

עם זאת האיטלקי נותר אופטימי ואמר: "אני חושב ששאר הקבוצות בבית יפסידו כאן. יש לנו עוד חמישה משחקים וחשוב מאוד שננצח את דורטמונד בבית במשחק הבא. זה יהיה קשה, אבל השנה אנחנו רוצים לעלות לשלב הבא".

מוריניו חגג: "קיבלתי את הקבוצה שלי בחזרה"

ריאל חזרה פעמיים מפיגור בדרך ל-2:3 גדול בברנבאו

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully