וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הדייויס הוגרלה מול צרפת בחוץ

ויינטרוב וסלע, היכונו: הנבחרת תפגוש בבית העליון את צרפת החזקה עם צונגה, גאסקה וסימון. המשחקים: ב-1-3 בפברואר

אחרי הניצחון 2:3 על יפן בחוץ, ישראל הוגרלה היום (רביעי) בלונדון לבית העליון של גביע דייויס, אבל החיים שלה הולכים להיות קשים מאוד. הנבחרת תפגוש את צרפת החזקה בחוץ, ולפחות על הנייר המשוכה שלה בסיבוב הראשון נראית כקשה עד בלתי אפשרית.

ישראל, שהוגרלה כלא מדורגת, נמנעה ממפגשים עם ספרד, צ'כיה, ארגנטינה וסרביה, אבל היא תתעמת עם מעצמת טניס שמציגה לא פחות מעשרה שחקנים שנמצאים בטופ 100. ההתמודדות בשלב שמינית הגמר תיערך בין 1-3 בפברואר. חשוב להדגיש שמדובר בסך הכל בחמישה ימים בלבד אחרי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, כך שסביר להניח ששחקנים בכירים רבים ייעדרו מהמשחקים.

השחקנים הבולטים של צרפת, שתופיע בפעם ה-15 ברציפות בבית העליון, הם ג'ו ווילפריד צונגה (7), רישאר גאסקה (14), ז'יל סימון (20), ז'רמי שארדי (30), ז'וליאן בנטו (34), גאל מונפיס (41), בנואה פאייה (51), מיכאל לודרה (14 בזוגות).

צרפת זכתה תשע פעמים במפעל (מקום שלישי בכל הזמנים): 1927, 1928, 1929, 1930, 1931, 1932, 1991, 1996, 2001. כמו כן, הצרפתים סיימו שבע פעמים כסגני אלופים, כולל ב-2010. השנה פגשה צרפת את קנדה וניצחה 1:4 בסיבוב הראשון, אבל נעצרה מול ארצות הברית ברבע הגמר. את צרפת ייצגו במפגש הזה צונגה וסימון שהשיגו כל אחד ניצחון אחד במשחקי היחידים, כאשר במשחק הזוגות הציגה צרפת את בנטו ולודרה שנכנעו מול האחים בוב ומייק בריאן.

בעימות האחרון בין ישראל לצרפת, טיילה צרפת ל-1:4 קל מול ישראל ברמת השרון ב-1998. סדריק פיולין, ניקולא אסקודה וגיומה רו כיכבו אז בצרפת. כזכור, נבחרת הדייויס ביקרה בפעם האחרונה בבית העליון ב-2010, אבל הודחה כבר בסיבוב הראשון על ידי צ'ילה בחוץ. שנה קודם לכן עשתה הנבחרת היסטוריה כשדהרה עד חצי הגמר והפסידה לספרד, אחרי שהיא הדהימה את רוסיה ברבע הגמר והתגברה על שבדיה בסיבוב הראשון.

ויינטרוב: "נעשה הכל להמשיך את היכולת"

"זו הגרלה מאוד קשה", אמר אמיר ויינטרוב, גיבור הניצחון על יפן. "כולנו רצינו לשחק בארץ. נעשה הכל כדי להמשיך את היכולת הגבוהה שלנו מהמפגשים האחרונים".

"אחת ההגרלות הכי קשות שיכולנו לקבל", הוסיף אנדי רם. "צרפת היא נבחרת עם מסורת מאד גדולה בגביע דייויס, ועם שחקנים מנוסים וטובים מאוד. מבאס ששוב פעם יצא לנו משחק חוץ ויחד עם זאת הניצחון על יפן נתן לנו הרבה תיאבון להמשיך ולהצליח עם הנבחרת המיוחדת הזאת. אני מאמין שגם עם הצרפתים נתמודד בכבוד. כרגע אני מתרכז בלהכשיר את הגוף שלי מהפציעה, ומקווה להיות כשיר עד ההתמודדות בפברואר כמובן".

ההגרלה המלאה של הבית העליון

קנדה - ספרד

איטליה - קרואטיה

בלגיה - סרביה

ארצות הברית - ברזיל

צרפת - ישראל

ארגנטינה - גרמניה

קזחסטן - אוסטריה

שוויץ - צ'כיה

* משחקי הסיבוב הראשון: 1-3 בפברואר

* משחקי רבע הגמר: 5-7 באפריל

* משחקי חצי הגמר והפלייאוף: 13-15 בספטמבר

* משחק הגמר: 15-17 בנובמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully