וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר קופל: "אני עוזב בראש מורם ליגה בריאה ותחרותית"

יו"ר מנהלת הליגה נפרד מהתפקיד לאיגוד הכדורסל: "קבוצות פותחות עונה עם אמונה שאפשר ללכת עד הסוף ולא רק לשרוד"

אחרי כעשור, נפרד אבנר קופל מתפקידו כיו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל, והערב (שלישי) הוא שלח אגרת המסכמת את תקופתו. בין היתר, כתב: "קיבלתי ליגה שהתקשתה בגיוס כספים, שהאלופה כמעט נקבעה מראש והתחרותיות בירידה. כיום המצב הוא שכל מועדון בליגה הבכירה מקבל 1.2 מיליון שקל בעונה (וחלקן אף יותר), שלוש קבוצות שונות זכו באליפות המדינה בעשור הזה, ערים שלמות חדשות הצטרפו למעגל המשחקים... והעיקר הוא שהקבוצות פותחות עונה חדשה עם אמונה וחלום שאפשר ללכת עד הסוף ולא רק לשרוד".

"במשך העשור גייסנו כ-122 מילון שקלים וכל הסכום המדהים הזה הגיע בזכות הסכמים שיווקיים וללא כל שקל ציבורי-מוסדי", הוסיף קופל. "הגענו להסכמי חסות עם עשרות גופים כלכליים גדולים וקטנים וכל אחד מהם ידע שהוא מקבל תמורה מלאה לכספו ורובם מלווים אותנו בחיבוק תקופות ארוכות. מצאנו דרכים יצירתיות לשיווק הליגה. ליגת העל בכדורסל היא הליגה היחידה בארץ בה כל המשחקים משודרים בשידור חי ורובם באופן מלא ובערוץ פתוח".

קופל, שעוזב לתפקיד יו"ר האיגוד, סיכם: "אני עוזב בראש מורם ליגה מעניינת, בריאה, תחרותית ובעיקר ללא אלימות, ליגה שעתידה הכלכלי לשנים הקרובות מובטח. אישית אני יוצא לדרך חדשה כיו"ר איגוד הכדורסל. לשמחתי בתפקידי החדש אוכל לעקוב מקרוב אחרי התפתחות המנהלת וברצוני להבטיח לעצמי כי במידה ואצליח לשחזר הצלחה דומה לזו שהייתה במנהלת הליגה, הכדורסל של כולנו יראה אחרת תוך שנים ספורות".

כדורסל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אבנר קופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully