וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ לא מעוניין לשחרר את ניקוליץ'

18.9.2012 / 20:56

בקבוצה השעו את הבלם שקילל את קלינגר, אך הבעלים מעוניין בפשרה: "אני לא ממהר לשחרר שחקנים". רואש צפוי לחתום

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, שלח הערב (שלישי) את החוזה הסופי של אושרי רואש והשחקן צפוי מחר בבוקר לחתום סופית על החוזה. בקבוצה ינסו להעביר את חוזהו בבקרת התקציבים עד יום חמישי כדי שרואש יהיה בסגל למשחק מול בני יהודה. בנוסף להצטרפות הצפויה של רואש, בקבוצה ממשיכים לעסוק בנושא דנילו ניקוליץ'. בצוות המקצועי נוטים לשחרר את השחקן, והוא קיבל הודעה שבינתיים הוא מושעה.

כזכור, ניקוליץ' ירד זועם מהמשחק האחרון, לאחר שהוחלף כבר בדקה ה-19, תוך שהוא מקלל את המאמן, ניר קלינגר. הבלם לא הורשה להתאמן ביום ראשון וגם היום קיבל הודעה שהוא לא יוכל להצטרף לאימונים עד שיעבור את ועדת המשמעת, בסיומה גדולים הסיכויים שהוא יקבל הודעה על שחרורו. מי שלא שש לשחרר את ניקוליץ' הוא דווקא הבעלים שמעוניין להגיע עמו לפשרה.

"אני לא ממהר לשחרר שחקנים", אמר כץ לוואלה! ספורט, "לא יכול להיות שיום אחד הוא פנטסטי ויום אחר כך הוא על הפנים. יכול להיות שהוא עשה משהו לא בסדר, אבל צריך לדבר על העניין כשכולם צלולים ולתת לסערה לחלוף". גם סטפן דנקוביץ' יעמוד לועדת משמעת ביחד עם ניקוליץ' אלא שבמקרה שלו הוא חזר לאימונים כבר היום, ונראה שבחיפה יסתפקו בעונש קל בלבד.

בראשון: ניקוליץ' לא הורשה להתאמן, דנקוביץ' הושעה

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully