וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ניקוליץ' לא הורשה להתאמן, דנקוביץ' הושעה

16.9.2012 / 7:52

אחרי ההפסד למכבי ת"א, בלגן בכרמל. הבלם בדרכו החוצה אחרי העימות עם קלינגר, המשכורות חולקו באיחור של יום

אחרי ההפסד אמש (שבת) 3:1 בבית למכבי תל אביב, הרוחות סוערות בהפועל חיפה. הבלם דנילו ניקוליץ' לא הורשה להתאמן עם שאר חבריו באימון הבוקר וכרגע נראה כי הוא קרוב לסיים את דרכו במועדון, זאת לאחר התקרית החמורה במהלך המשחק אמש. לאחר צמד השערים המהיר של הצהובים בפתיחת המשחק, הוחלף ניקוליץ' כבר בדקה ה-19 וירד בזעם מהמגרש, תוך שהוא זורק את חולצתו ומקלל את המאמן ניר קלינגר, שנוטה לשחררו מהמועדון.

בחיפה רואים את המקרה בצורה חמורה וגם בסביבת השחקן אמרו כי הוא לא מעוניין להישאר בישראל לאחר אירועי אמש. נראה כי הצדדים ייאלצו להגיע לפשרה על גובה הפיצוי והשחקן יסיים את דרכו בקבוצה. הבוקר, ניקוליץ' הגיע למתחם האימונים, אך קיבל הוראה כי הוא אינו רשאי להתאמן ובהמשך הוא צפוי לעמוד בפני ועדת משמעת, שתקבע את גורלו. בכל מקרה, השחקן צפוי לספוג קנס כבד.

ניקוליץ' לא לבד. גם סטפן דנקוביץ', שלא שותף, הושעה בגלל מילים שסינן לעבר אחד מאנשי הצוות המקצועי במשחק אתמול. הקשר היה אמור להיות החילוף השלישי ומשהבין שלא ייכנס למשחק סינן כמה קללות לעבר אחד מאנשי הצוות המקצועי, מה שעורר את זעמו של קלינגר שהשעה אותו זמנית ואמור לערוך לו שימוע ביחד עם ניקוליץ ביום שלישי או ביום רביעי.

בינתיים, גם חדשות חיוביות הגיעו מכיוון האדומים מהכרמל. שחקני הקבוצה קיבלו הבוקר את משכורותיהם, באיחור של יום ולאחר שזעמו על האיחור. השחקנים שמחו לראות שהבעיה לא מתארכת זמן רב מדי ולפני האימון הם קיבלו את המשכורות.

אמש, לאחר המשחק, שחקנים בקבוצה אמרו כי הצפי לאימון הבוקר הוא לביקורת חריפה מצד קלינגר, שזעם על היכולת של קבוצתו, בייחוד במחצית הראשונה. קלינגר לא אהב את משחק ההגנה הנרפה בדקות הפתיחה של המשחק וזעם גם על חוסר הריכוז המתמשך של שחקניו לאורך כל 90 הדקות.

"ניר כנראה ישטוף אותנו וזה מגיע לנו לאור היכולת שאנחנו מציגים", אמר שחקן בקבוצה, "לא ברור מה קורה, אבל אנחנו נראים גרוע מאוד וגם בדקות שאנחנו טובים אנחנו מרבים להחמיץ".

בחיפה מקווים שכץ ישלח את החוזה הסופי של אושרי רואש עוד השבוע, על מנת שהשחקן יעבור בבקרת התקציבים ויעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק הבא, שצפוי להיות מכריע במיוחד. בחיפה יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון נגד בני יהודה תכניס את המערכת לסחרור, שקשה לראות איך ייצאו ממנה. בנוסף, קלינגר מתעקש על חיזוק של שני שחקנים נוספים, עדי שלג המגן או מגן אחר ובייחוד קשר התקפי, כאשר נכון להיום עדיין אין מועמד ספציפי.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully