וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני עלה למקום השביעי בפורמולה מאסטר

הנהג הישראלי פתח את השנה החדשה עם המקומות השמיני והשישי במירוצי נובורגרינג בגרמניה והתקדם בדירוג הכללי

רוי ניסני פתח ברגל ימין את השנה החדשה, כשסיים במקומות השמיני והשישי בשני מירוצי הפורמולה מאסטר שנערכו בנובורגרינג, גרמניה, למרות שבמירוץ השלישי נאלץ לפרוש לאחר שרכב אחר פגע בו.

הנובורגרינג, או בשמו ההיסטורי הנורד שלייפה, הוא ה"מכה" של הספורט המוטורי. מדובר במסלול בעל פניות חדות רבות עליות וירידות שמשפיעות על אופי הנהיגה. ניסני הסתדר איתם דווקא לא רע, כאשר במירוץ הראשון פתח שמיני וסיים שמיני. במירוץ השני, פתח במקום העשירי על הגריד וכבר לאחר הפניה הראשונה שיפר עמדות ועבר למקום התשיעי. בהמשך ביצע עוד שלוש הקפות שהביאו אותו למקום השישי.

במירוץ השלישי ניסני זינק מהמקום השלישי והתחיל טוב, אבל אז הנהג הגרמני ג'פרי שמידט מקבוצת לוטוס ניסה לעקוף את ניסני. הנהג הישראלי חסם את ניסיון העקיפה, במהלך הזה הגלגל הקדמי השמאלי של רכבו של שמידט פגע בגלגל הימני האחורי של רכבו של ניסני, שני כלי הרכב נכנסו לסחרור על המסלול והשניים נאלצו לפרוש מוקדם מהצפוי.

ניסני יכול להתנחם בעובדה שהוא השיג בראש השנה 12 נקודות דירוג חשובות, כאשר בסך הכל יש לו 92 נקודות דירוג, שהעלו אותו מהמקום העשירי אל המקום השביעי בדירוג הנהגים.

בסוף החודש ייערכו שלושת המרוצים האחרונים של עונת הפורמולה מאסטר, הפעם במסלול בהוקנהיים. המטרה של ניסני היא לצבור עוד נקודות שישאירו אותו גם בסוף העונה מדורג בין שבעת הנהגים הטובים בסבב.

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully